Nou ik heb zelf nog geen tui, maar later als ik een tuin krijg wil ik een voliere..
Ik vind gewoon dat mensen hun katten bij zich moeten houden op hun eigen terrein omdat je niet weet wat zo een beest buiten JOU terrein uitvoert...
Ik ga ook niet zomaar in de zomer als ik een varaan krijg die even los laten lopen.. die vind ik ook niet levend meer terug..
In de stad heb je gewoon problemen met die katten, omdat niemand ze bij hun houd.
Zelf in mijn ouderlijke huis had ik een kamer met daarvoor alleen een dakraam met een dakgoot..
In de zomer kon ik me raam niet open zettne omdat die klotekat van de buren ergens steeds mijn kamer verbouwde!
Als je zelf katten hebt is het niet erg, die weten wel wat wel en niet mag, maar voor je vogeltjes lijkt dit me toch echt een groot probleem, ze kunnen sterven aan de stress van zo een kat die de hele tijd ze probeert te pakken..
Ik vind katten geweldig hoor, maar k heb zo een pesthekel aan die mensen die in de stad een kat nemen, die vrij laten rondzwerven, omdat ze "de vrijheid" nodig hebben...
Asociale mensen, simpel omdat ze geen rekening houden met de rest van de buurtbewoners..
Zelf zou ik ook echt schrikdraad nemen, bij alle mensen en briefje in de bus gooien dat ik het heb geplaatst...