Ben blij dat het weer opgelost is.

Dieren kunnen je enorm veel vreugde en liefde geven als je er voor open staat. Tuurlijk is er veel dierenleed, maar het enige wat je kan doen is zorgen dat als je een dier neemt, jij zelf zorgt dat het dier het goed heeft. (niet persoonlijk bedoeld maar in het algemeen)
Mensen die niet goed met dieren om kunnen gaan kan je niet tegen houden, je kan alleen proberen door ze te laten zien dat het ook anders kan, vaak dmv dit soort sites, of je ze iets kan leren. En misschien ben ik wel pessimistisch maar veel mensen kunnen niet eens met hun eigen soort omgaan dus laat staan met dieren. Verbeter de wereld begin bij jezelf, is mijn motto, en voor de rest probeer ik iedereen in zijn waarde laten. Ik kan de wereld, hoe graag ik het ook zou willen, niet veranderen. Ik kan alleen zorgen dat mijn dieren het goed hebben. Verder steun ik diverse verenigingen en goede doelen die zich hier ook voor inzetten.
En dan vind ik het een verademing als ik hier op het Forum kom en dan zie hoeveel moeite mensen doen voor hun vogel, en dat het ook anders kan. Dan geniet ik echt, en weet ik ook weer waar ik me voor in zet. Ik ben nog steeds heel blij met dit Forum, omdat het hier anders gaat................
gr corina