Auteur Topic: NOP bezoek  (gelezen 2772 keer)

Koko

• Gast
Re: NOP bezoek
« Reactie #15 Gepost op: juli 01, 2005, 20:25:37 pm »

maar naar Boudewijn met zn amazones...prachtig toch hoe die wat oudere gaaien hun leven nu pas ECHT begint! :hart: Ik denk dat Boudewijn daar enorm van geniet...en terecht! Samen met zn vogels :thumbsup:
Citaat

en of ik er van geniet, en mijn /gaaien ook, zoals vanmiddag in het bos, oh ze hebben dan zo'n pret :P
ik zit al te bedenken hoe ik Coco de Amazone met zijn moeilijke pootjes het beste mee kan nemen.

Groetjes
Boudewijn

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #16 Gepost op: juli 01, 2005, 21:09:10 pm »
Nou, inderdaad, je zou uit kunnen kijken naar een oude papegaai die een plekje nodig heeft als het gaat om hoe oud ze worden...  Ik vind het overigens supergoed dat je er zo verantwoordelijk over nadenkt... deed iedereen dat maar...  ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juli 01, 2005, 23:50:24 pm »
Helemaal waar Loes ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juli 02, 2005, 13:55:02 pm »
 :-X

Koko

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juli 02, 2005, 14:30:55 pm »
:-X

ja zeg het maar, (maak van je hart geen moordkuil)

ieder zijn mening toch

Groetjes
Boudewijn

Nanda

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juli 02, 2005, 14:40:28 pm »

Maar aangezien ik niet egoistisch ben ten opzichte van jou zal ik je verzoek honoreren en voortaan geen reacties meer geven als jij je met een topic bemoeid,

mvg Frank
;)

Ducorps

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juli 04, 2005, 10:02:34 am »
 ;D Sorry Wicking, ik begrijp het. Ik zelf voelde me aangevallen door jou en dan moet ik het niet omdraaien. Mijn topics spelen zich niet af in de oude sovjet unie dus ....... ;)

senna

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juli 05, 2005, 12:43:27 pm »
Ben blij dat het weer opgelost is.  :)

Dieren kunnen je enorm veel vreugde en liefde geven als je er voor open staat. Tuurlijk is er veel dierenleed, maar het enige wat je kan doen is zorgen dat als je een dier neemt, jij zelf zorgt dat het dier het goed heeft. (niet persoonlijk bedoeld maar in het algemeen)

Mensen die niet goed met dieren om kunnen gaan kan je niet tegen houden, je kan alleen proberen door ze te laten zien dat het ook anders kan, vaak dmv dit soort sites, of je ze iets kan leren. En misschien ben ik wel pessimistisch maar veel mensen kunnen niet eens met hun eigen soort omgaan dus laat staan met dieren. Verbeter de wereld begin bij jezelf, is mijn motto, en voor de rest probeer ik iedereen in zijn waarde laten. Ik kan de wereld, hoe graag ik het ook zou willen, niet veranderen. Ik kan alleen zorgen dat mijn dieren het goed hebben. Verder steun ik diverse verenigingen en goede doelen die zich hier ook voor inzetten.

En dan vind ik het een verademing als ik hier op het Forum kom en dan zie hoeveel moeite mensen doen voor hun vogel, en dat het ook anders kan. Dan geniet ik echt, en weet ik ook weer waar ik me voor in zet. Ik ben nog steeds heel blij met dit Forum, omdat het hier anders gaat................

gr corina

Cosch

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juli 05, 2005, 12:46:47 pm »
Dat heb je mooi gezegd!  :hart:

Gr Corina

jaantje

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli 05, 2005, 13:18:23 pm »
helemaal mee eens :-*

Wickingh

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: juli 06, 2005, 20:59:52 pm »
;D Sorry Wicking, ik begrijp het. Ik zelf voelde me aangevallen door jou en dan moet ik het niet omdraaien. Mijn topics spelen zich niet af in de oude sovjet unie dus ....... ;)

Hai Ducorps,

no hard feelings , mijn reply's zijn nooit bedoeld als een persoonlijke aanval ook niet op jou, maar ik hoop met een soms wat apparte benadering mensen aan het denken te zetten.
Meestal heeft dat als effect dat men dieper op de zaken in gaat, het is dus nooit en ik herhaal nooit bedoeld om te kwetsen of te schofferen  ;)

mvg Frank