Verdorie Ingmar, kom je een avond niet online zie je 4 pagina's met een startend k*t bericht.
Als het inderdaad een bacterie in het voer is ben ik benieuwd wie er nog meer heeft afgenomen van jou verstrekker.
Het is inderdaad uithuilen en opnieuw beginnen
Ik heb over het algemeen Catharina's zitten , dus als je interesse hebt in deze soort kun je bij mij kosteloos een koppel jonge vogels komen halen , zijn in maart broedrijp.
Gr Eric
Ben ik ook wel benieuwd naar eric, wie nog meer, heb in ieder geval al wel via de club alle kwekers laten inlichten, wat betreft je aanbod, is geweldig, maar ik heb het geloof ik al wel ergens vermeld weet het niet meer precies waar, catharina's zijn niet zo mijn vogels en als ik nu op alle aanbieidngen was in gegaan ook die per pb, had ik vandaag al ongeveer 40 koppels vogels zitten, vandaar dat ik even in de ratio moet denken en wel overwogen keuzes moet maken.
Wel wil ik wederom benadrukken dat het geen ondankbaarheid is, maar gewoon een keuze mijnerzijds.
Wel is dit een ongelooflijk top forum, als je ziet wat men voor elkaar over heeft
PS, inmiddels vno zelf de laatste 6 vogels uit hun lijden verlost, kon het niet meer aanzien, herstel was niet mogenlijk, dus dan maar korte hevige pijn en een handje helpen, kliknkt hard, maar voor de vogels het beste.
Inmiddels druk met de schoonmaak begonnen, op die manier blijf ik niet te lang tegen die rommel aankijken van vieze met dunne nontlasting besmeurde hokken.
Ik denk dat je maar beter snel door knt gaan en niet te lang bij de pakken neerzitten, dit kan nu eenmaal het lot van een kweker zijn. Hoop alleen niet te vaak mijn lot.