Auteur Topic: geen ring??????  (gelezen 6215 keer)

Nanda

• Gast
Re: geen ring??????
« Reactie #30 Gepost op: juli 07, 2005, 18:39:49 pm »
Ik volg het eventjes niet meer hoor?

Deze mensen vangen papegaaien op?
verkopen ze door?
heeft geen voetring?
Maar weten wel dat ie 10 maanden is?
adverteren onder verschillende namen?
Op verschillende adressen?
Onder advertentie: provincie buitenland?
hebben het dubbele bod gehad en zien er toch vanaf om hem aan jou te verkopen terwijl ze je er geen geschikt persoon voor vinden?

Nou het spijt me zeer, maar ik kom tot de conclusie dat dat dit geen zuivere koffie is.
Bespaar je het leed en kijk verder. Ik begrijp dat er een grote emotionele factor meespeelt, het welbekende "redderssydroom"maar alsjeblieft doe wat al eerder is gezegd: draai je om en zoek verder, hoe moeilijk het ook is. :'(

Tommy

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: juli 07, 2005, 19:41:53 pm »
GRRRRRRRRRRRRR >:D >:D >:D >:D
Weet je wat ze me nou flikken! :o

Ik heb een afspraak om 8 uur, krijg ik net een mailtje dat ie verkocht is!!!!!!! :o >:( Ben al lang blij dat ik t nog las, anders was ik voor jan met de korte broek daar naar toe gegaan >:(

Dit is echt niet te geloven zeg! Wat een absurde lui! >:(

Ze wisten dat ik heel serieus was en een goede plek was zo belangrijk "zeiden ze" :CENS

Dat diertje staat maanden te koop, we mailen al een paar keer heen en weer en maken nu een afspraak en dan dit :o

Nou ja, misschien maar beter ook  ???

HEEFT IEMAND VAN T FORUM HEM GEKOCHT? ;D
Dat zou ik dan wel weer fijn vinden...het belangrijkst is voor mij dat hij goed terecht is gekomen ;) Dus ALS iemand van hier hem heeft, misschien een lezer? Wil die dat dan zeggen en heel veel over hem vertellen?

Dat lijkt me echt super....lezen dat het goed met hem gaat :-*. Ik ben namelijk ook niet boos op die persoon, maar op de verkoper. BAH wat een $#@#$ :-X :-X >:D

Tommy

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: juli 07, 2005, 19:48:00 pm »
 ;D ;D ;D ;D ;D
Mwahaaaaaaaaaaaaaaa ze mailt net dat ze van de dierenbescherming zijn. :P

Ongelovelijk :) Ik zei tegen haar in antwoord op hun mailtje dat ie verkocht was," ik hoop dat hij niet in de handel terecht komt"...dit was dus haar antwoord. Ze gaan na een half jaar controleren.

Lijkt wel een soap man...soap met slechte acteurs....zelfs als het allemaal toch echt zo is als ze zeggen. :P

Kimz

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: juli 07, 2005, 19:50:11 pm »
 :) Net als in de film heh ;)

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #34 Gepost op: juli 07, 2005, 19:51:07 pm »
moeten we voor de gein effe informeren of ie nog te koop is.

Tommy

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: juli 07, 2005, 19:56:31 pm »
Jaaaaaaaaa Doe Dat!  :thumbsup:

jaantje

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: juli 07, 2005, 19:58:39 pm »
maar stel dat hij nog te koop is,wat hebben ze daar dan aan om te zeggen dat hij verkocht is.
zie ik even geen logica in :CENS

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #37 Gepost op: juli 07, 2005, 20:01:22 pm »
Kun je ze niet de link naar dit topic geven? Zodat ze erachter kunnen komen hoe ze bezig geweest zijn? Dat ze er gewoon héél weinig van afweten? Dat ze niet eens weten dat een papegaai nooit zal tonen dat hij ziek is, omdat het in de natuur prooidieren zijn en dat ze dat dus verborgen houden (tot het niet meer kan en dan is het al in een ver stadium)? Dat ze geen verstand hebben van de ringen, van de huisvesting (die ronde kooi), etc. etc.  )?  En als  ze écht een goede plek wilden voor deze gaai, ze niet moeilijk hadden moeten doen over de prijs? Hoe kunnen die nou van de Dierenbescherming zijn? Dat bestáát toch niet? De Dierenbescherming die aanbiedt op Marktplaats???????????

Tommy

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: juli 07, 2005, 20:04:08 pm »
Dan zijn zo of bang voor mij :P Of boos op mij omdat ik hun niet vertrouwde.

Ik zei dat ik heel veel belangstelling had en een zeer goede plek, maar bij alles wat ze zeiden had ik zoiets van jajaaaaaa...dat zal wel, of nee hoor, dat klopt niet, dus daar waren ze al pissig om :-[ Maar ja, we hadden nu wel een afspraak om 8 uur ??? Ik denk dat ze met haar man heeft gesproken en die het misschien vervelend vond om mij te woord te staan? Uiteindelijk deed hij die rare uitspraken over die ring en ziektes en vond hij zichzelf een echte "vogelkenner" waar ik niet aan moest twijfelen ;)

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
    • George Steinz
« Reactie #39 Gepost op: juli 07, 2005, 20:06:19 pm »
Jaaaaaaaaa Doe Dat!  :thumbsup:

Ik vroeg of het om een man of een pop ging.

Het ging om een man en hij was net verkocht.

Maar dan de naam die ze gebruikt als afzender: Hannah Tokkie  ;D 

Tommy

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: juli 07, 2005, 20:07:27 pm »
Neeee ik geef deze link geloof ik maar niet joh...straks komen ze me neer knuppelen :o :P ;)
Misschien gewoon lekker in de gaten houden en anders iemand langs hun sturen die er wat aan kan doen?

Ze werken wel echt bij de dierenambulance zag ik op hun site, maar ja, dat zegt ook niet alles...in dit dorp woont ook 1 van de dierenambu. en dat schijnt ook niet zo'n braafje te zijn :(

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
    • George Steinz
« Reactie #41 Gepost op: juli 07, 2005, 20:08:29 pm »
Neeee ik geef deze link geloof ik maar niet joh...straks komen ze me neer knuppelen :o :P ;)
Misschien gewoon lekker in de gaten houden en anders iemand langs hun sturen die er wat aan kan doen?

Ze werken wel echt bij de dierenambulance zag ik op hun site, maar ja, dat zegt ook niet alles...in dit dorp woont ook 1 van de dierenambu. en dat schijnt ook niet zo'n braafje te zijn :(

geef de link van die site dan eens

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #42 Gepost op: juli 07, 2005, 20:09:15 pm »
Ja, maar neem me niet kwalijk Daphne, het ís toch ook een héél raar verhaal. Eerst diernambulance en nu dierenbescherming.. ze weten er weinig vanaf... Das toch niet zo gek dat jij het niet vertrouwde?  En Hanna Tokkie??? Dit is toch te gek voor woorden?  :)

Tommy

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: juli 07, 2005, 20:09:30 pm »
Hihiiiiiiiii de TOKKIES!

echt absurd,....hoezo toepasselijk ;D
Zo heten ze trouwens niet echt hoor ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: juli 07, 2005, 20:12:50 pm »
http://www.dierenforum.nl/phpBB2/website.php?web_id=391