Die gaaitjes zitten soms vreemd in elkaar he? Tommy en Guano hebben dat ook wel met dingen. Dat ze het aanvallen als ik het heb, maar normaal doen als het gewoon in hun buurt ligt

Rare vogels

Net of het gevaarlijk voor mij is ofzo en dat ze het daarom aanvallen

Reina, ik denk ook niet dat je dit te persoonlijk moet opvatten hoor. Juist van dit soort topics kunnen mensen denk ik veel leren . Ieder mag zelf weten hoe hij of zij het wil doen, maar die keuze heb je immers pas als je kunt kiezen...en dat is door meerdere meningen te horen

Ik kan me ook wel voorstellen dat je het sneu voor hem vindt, maar heel veel grijsjes zijn best bang voor nieuwe dingen. En dat hoeft echt niet zo te blijven. Als je angsten steeds weg haalt, zal hij zich steeds banger gedragen bij nieuwe dingen. Want dat werkt immmers goed om het weg te krijgen, maar wel zonde als dat voor allemaal dingetjes is waarbij het grote onzin is om bang te zijn he? Jij moet hem leren wat wel en niet eng is toch, want jij bent zn voorbeeld in de mensen wereld

Nog een vraagje , hoop dat je antwoord wilt geven. Is hij ook bang voor andere dingen? Speeltjes of takken enzo? Of is het echt alleen voor pellets?

Verder...voel je nu asjeblieft niet rot ofzo, jij mag jouw keuzes maken, maar misschien kunnen we met een discussie allemaal weer iets leren

Jij hoeft er heus niet door te veranderen, dat is helemaal aan jou!