Auteur Topic: Kimz kweek  (gelezen 18036 keer)

Kimz

• Gast
Re: Kimz kweek
« Reactie #45 Gepost op: augustus 12, 2005, 19:16:22 pm »
De kleintjes van nestje 1(van Mishka) kruipen nu allemaal, op de laatste na uit het nestkastje. Ik voer ze nu wat bij, de ino's zijn er alletwee dol op, de anderen zien het nog niet zo zitten.

Op nestje twee zit een eigenwijs albino popje dat niet wil ophouden met eitjes leggen. Ze had zeven eitjes toen ik haar naar binnen had gezet voor een beter overzicht. Toen zag ik al dat er zeker twee eitjes onbevrucht waren, die heb ik eruit gedaan. Van de andere eitjes weet ik niet zeker of ze bevrucht zijn. Ik dacht nu houd ze wel op met leggen want er is al een week geen eitje bijgekomen. Nu heeft ze dus weer een dik onderbuikje ::) . Ze blijven bezig...Nu zondag zou eitje 1 moeten uitkomen, als dat niet een van de onbevruchte was. Ik ben benieuwd wat ze toch allemaal van plan is :CENS .
Groetjes,Kim.

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: augustus 17, 2005, 09:49:02 am »
en ik ben de gelukkige om bandit nu te hebbeen hoeraaaa :-*
dank je wel kim het is echt een lieverd en ricky hoe daar maar over op die is pas eigenwijs die wil de kooi niet uit maar als die eruit is wil die er niet meer in en bandit die is het liefst de hele dag buitende kooi echt nkei lief

gr kelly

Kimz

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: augustus 17, 2005, 13:42:17 pm »
Gelukkig dat je ze zo leuk vind! Ja Ricky is nog steeds wat achterdochtig bij vreemden, hij zal wel snel aan je wennen hoor ;) . En eet Bandit al zelf? Zijn tweedagen jongere zusje wel :thumbsup: . Ze word denk ik volgende week opgehaalt :( Maarja, dan heb ik er nog drie. En de lutino hou ik, die is ook eigenwijs zeg. Als ik aankom gaat ie boos schreeuwen en als ik haar oppak gaat ze lief piepen :hart: .
Groetjes,Kim.

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: augustus 17, 2005, 13:50:12 pm »
ja ze eet al zelfstandig maak een leuk prijsje en ik kom er nog 6 halen als wilt

gr kelly

Kimz

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: augustus 17, 2005, 14:00:27 pm »
haha zes! Ben je zo gek op ze? Ik ben nu aan het afwachten of de eitjes van die witte die binnenzit uitkomen. Het is trouwens geen ei wat in haar buik zit! Het is zacht en heel eng. Ik hoop dat alles goed komt met haar, ze fladdert nog vrolijk rond en broed gewoon op haar eitjes...
De andere,blauwe pop trapt niet meer in die onbevruchte eitjes :) ,ze heeft ze uit het nestkastje gegooit en verder blijft ze er fijn inzitten ;D .

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: augustus 17, 2005, 14:04:58 pm »
ik kan bij iemand 6 bonte parkieten krijgen voor 30 maar ik heb ze liever van jou dus wil je er 6 missen en ook 30 euro voor krijgen

Kimz

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: augustus 17, 2005, 14:11:49 pm »
Ja, opzich is dat goed maar ik heb geen bonte he.... Ennuh, dan heb ik nu nog twee jongen die ik verkoop(en nog gevoerd worden, eentje vertikt het om zich door mij te laten voeren ??? ). Dan zitten die twee jonge poppen nog buiten, zijn niet tam. Uhm, nog twee broedrijpe mannetjes, een koppeltje(ook allemaal wild). En de eitjes nog dan he... En die ene, knien, die groene die ziek lijkt(niet zo'n goed plan om die te kopen denk ik, wie weet wat ie heeft).
dusss, als je tamme wilt moeten we wachten op de eitjes denk ik.
Groetjes,kim.

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: augustus 17, 2005, 14:15:32 pm »
dat maakt niet uit of ze tam zijn of niet kijk maar wat je kunt missen en het hoeven geen bonte te zijn alleen van jou weet ik wat ik koop en van de ander niet ik vertrouw jou eerder
gr kelly

Kimz

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: augustus 17, 2005, 14:21:51 pm »
Ja, ik durf ze jou ook eerder mee te geven dan al die vreemde mensen van marktplaats enzo ;) . Dus wil je er mee kweken? Dan heb ik dat koppeltje, de twee jongen, drie wilde mannetjes(waarvan eentje gekortwiekt) en twee wilde poppen. Kies er maar zes uit...

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #54 Gepost op: augustus 17, 2005, 14:42:32 pm »
heb je vrijdag avond tijd dan kom ik wel effe kijken

Kimz

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: augustus 17, 2005, 14:52:43 pm »
Ja, hoor. Hoe laat?

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: augustus 17, 2005, 15:01:08 pm »
donderdag ook goed jij mag zeggen hoelaat

Kimz

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: augustus 17, 2005, 15:07:16 pm »
Ja donderdag is ook goed, savonds. Jij moet dat hele end rijden dus zeg jij maar hoe laat ;)

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: augustus 17, 2005, 15:09:54 pm »
7 uur

Kimz

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: augustus 17, 2005, 15:12:07 pm »
Oke, tot morgen! :thumbsup:
Groetjes,Kim.