De kans dat ik er nu een of twee bij de ouders kan laten (en wil laten) is nu wel een stuk groter. Lijkt me ook best leuk om het uitvliegen en het eerste gestuntel mee te maken.
Hoi riboet ik zit even op dils zijn comp,citaat lukte me niet kreeg hele tekst is nu oke met hulp.
Je jongen zien er erg mooi uit en ja het is erg leuk om ze onder de ouders te laten liggen,met 12 weken krijg je ze echt nog wel handtam,gewoon rustig aan doen
,ik denk persoonlijk dat je met deze vogels dan makkelijker twee kanten op kan[kweek-huiskamer].
Is erg leuk om mee te maken,heb zelf momenteel een jong en twee koppels grijze op eieren ,waarvan het laatste koppel erg mooie vogels zijn maar de man heeft tot nu toe nog nooit of verkerd getreed,maar ik blijf het toch met ze proberen,de aanhouder wint.
Dit koppel heb ik wel al eens een jong laten groot brengen van een ander koppel en dat deed ze met volle overgave.
Ps verwacht ook eieren van Kaapse en kan indien dit legsel bezet is misschien weer een ei overleggen is dan wel zo leuk voor ze.
Veel sucses.
vfgr. dils vdr