Auteur Topic: Twee C-jongen  (gelezen 2426 keer)

Riboet

• Gast
Twee C-jongen
« Gepost op: juli 14, 2005, 23:33:02 pm »

Nummer 1 uit het derde nestje van Pappa- en Mammagaai samen met broer of zus die zich onder zichzelf lijkt te verstoppen.

Ach, hij laat zich toch nog even zien aan de fotografe!

Ik zie nummer 3 maar weinig, Pappa- en Mammagaai schermen hun jongen goed voor mij af en die derde ligt altijd achteraan of onder een andere. Ik dacht vanmorgen zelfs dat ik toch maar 2 jonkies had, maar ik heb later nog eens gekeken en ik kon net onder Pappagaai door kijken en zag daar nog een kaal rozig lichaampje dus ze zijn er toch alle drie nog.

Wel minder nieuws: ik begon met een wachtlijstje, had op een gegeven moment vier gegadigden voor slechts 3 gaaitjes. Maar de een laat gewoon niets meer van zich horen, een tweede krijg ik niet meer te pakken en de volgende haakt om financiele redenen af en nu is degene die haar gaaitje al tegelijk met Hummel had gereserveerd ook nog afgehaakt omdat haar huisarts haar gezegd heeft dat ze hoogstwaarschijnlijk allergisch gaat reageren op het gaaitje. Ik had haar al foto's gestuurd en ze had de kooi al in huis. Dus dat is dan wel een teleurstelling. Van beide kanten.

Dus alle gaaitjes zijn nu ineens weer beschikbaar. De kans dat ik er nu een of twee bij de ouders kan laten (en wil laten) is nu wel een stuk groter. Lijkt me ook best leuk om het uitvliegen en het eerste gestuntel mee te maken.

Groeten,

Barbara

PS: Mocht iemand interesse hebben in een grijsje van Pappa- en Mammagaai kan hij/zij natuurlijk wel altijd contact met mij opnemen.

dylantjuh

• Gast
Re: Twee C-jongen
« Reactie #1 Gepost op: juli 15, 2005, 00:22:58 am »

De kans dat ik er nu een of twee bij de ouders kan laten (en wil laten) is nu wel een stuk groter. Lijkt me ook best leuk om het uitvliegen en het eerste gestuntel mee te maken.

Hoi riboet ik zit even op dils zijn comp,citaat lukte me niet kreeg hele tekst is nu oke met hulp.
Je jongen zien er erg mooi uit en ja het is erg leuk om ze onder de ouders te laten liggen,met 12 weken krijg je ze echt nog wel handtam,gewoon rustig aan doen
,ik denk persoonlijk dat je met deze vogels dan makkelijker twee kanten op kan[kweek-huiskamer].
Is erg leuk om mee te maken,heb zelf momenteel een jong en twee koppels grijze op eieren ,waarvan het laatste koppel erg mooie vogels zijn maar de man heeft tot nu toe nog nooit of verkerd getreed,maar ik blijf het toch met ze proberen,de aanhouder wint.
Dit koppel heb ik wel al eens een jong laten groot brengen van een ander koppel en dat deed ze met volle overgave.
Ps verwacht ook eieren van Kaapse en kan indien dit legsel bezet is misschien weer een ei overleggen is dan wel zo leuk voor ze.
Veel sucses.

vfgr. dils vdr

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: juli 21, 2005, 10:51:23 am »
Alweer een topic dat ik niet gezien had!! Wat een mooie foto's Barbara! En wat jammer dat alle gegadigden afgehaakt zijn..  Maar er wordt hier op het forum best wel regelmatig naar een goede kweker gevraagd en we weten er dus een te zitten....  :)

Nanda

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 21, 2005, 16:38:24 pm »
Ik vind het wel triest hoor, al die afzeggingen.
Oke, om medische redenen, dat is een hele slimme keuze. Die mensen zijn zelf ook erg teleurgesteld.
Maar om gewoon niets meer van je te laten horen? Dat is wel erg triest. Misschien maar goed ook, die mensen zijn zo'n mooie vogel niet waard denk ik dan maar

Maarre Barbara, als je ze in de uitverkoop doet..... ;)

Kimz

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juli 21, 2005, 16:42:31 pm »
 :hart: Wat een schatjes zeg. Ik zou er zo eentje willen,maarja ik mag pas een papegaai als ik uit huis ben...en dat duurt nog wel even :)
Groetjes, Kim.

miekje

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juli 21, 2005, 16:47:08 pm »
:hart: Wat een schatjes zeg. Ik zou er zo eentje willen,maarja ik mag pas een papegaai als ik uit huis ben...en dat duurt nog wel even :)
Groetjes, Kim.

;D, ik wilde net precies hetzelfde typen!!! :thumbsup:
Ze zijn echt lief!  :hart:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: juli 21, 2005, 17:18:38 pm »
Ach Marieke, is het niet gelukt bij je ouders? Wat jammer zeg... Maar ja,  ;)als ze het tegen hun zin zouden doen, zou ook niet goed zijn!

miekje

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juli 21, 2005, 17:35:13 pm »
Ach Marieke, is het niet gelukt bij je ouders? Wat jammer zeg... Maar ja,  ;)als ze het tegen hun zin zouden doen, zou ook niet goed zijn!

Nee, jammer he, maar ja....heb me er al bij neergelegd... ik ben nu aan het dagdromen! :hart: en als ik over twee jaar het huis uit ga dan.....(vul de rest zelf maar in!!  ;))