Momenteel vliegen mijn Catharina parkieten weer los in de voliere, want in de broedhok ging het totaal niet.
Ik heb daar alle broedhokken weer opgehangen voor de Catharina's in de hoop dat ze zo wel willen gaan broeden.
Het oudere koppel (donkergroene man uit 2003 en lichtgroene pop uit 2004) hebben al redelijk interesse in verschillende broedhokken ook helaas die veel te klein is voor hun. Ze zitten al lekker met elkaar te kroelen enzo en blijven ook echt bij elkaar. Ze vliegen elkaar echt letterlijk achterna.
Ik kom zelf regelmatig de voliere in omdat de parkieten jonkies hebben en nu zag ik me toch iets raars.... nou ja eigenlijk heel gewoon...
Het mannetje zat het popje te voeren.... tja dit had ik dus echt nog nooit gezien bij de Catharina's en was wel een vreemde gewaarwording.
Is dit een teken dat ze in broedstemming komen?

?? Omdat dit de eerste keer is dat ik ze uberhaupt elkaar heb zien voeren. Zou ik dan nu eindelijk succes hebben met ze?

?
Ik hoop zelf natuurlijk van wel... ook al wil ik nog niet heel blij zijn, want het is in het verleden al een keer mis gegaan.