de duif was deze week weer diverse keren bij mijn kooi. Kwam hij even kijken en ging daarna weer weg (richting vogelopvang waar zijn eten en drinken buiten klaar staat)
maar vandaag....
The story has ended....Ik kreeg vandaag om 14:00 visite. We zitten wat koffie te drinken en te keuvelen.. en we zien de duif weer te zitten op mijn kooi. We gaan even naar boven en hierna ga ik naar buiten.. plassen met bloed liggen er bij mijn kooi. Ik ga kijken en een heel spoor naar mijn tuinbankje. Vandaar weer een spoor naar de containers... op de schutting, erachter en in de brandpad....
Ja ja een KAT dus.. een ho*rige kat! Sorry maar zo denk ik erover. Die heeft op verschillende plaatsen geprobeerd om de duif over de schutting te krijgen... is hem niet gelukt bij mijn tuinbankje, maar wel bij de containers. Alle drie de containers vol onder het bloed.... en de schutting heerlijk onder; het bloed lekker ingetrokken in het hout, dus schoonspuiten helpt er ook niet aan.
Ik was niet blij met die duif bij mijn kooi, maar ik zou hem nooit iets aan hebben kunnen doen; anders had ik dat 2 weken geleden al wel gedaan en had ik niet de moeite ervoor gedaan om de kweker op te sporen en om de duif bij de opvang te brengen...
Ik heb de plaats schoon gespoten en heb het spoor van het bloed gevolgd. Het is de kat van de achterburen... die krijgt een mooie afdruk in zijn h*l als ik hem de volgende keer zie.