Wisten jullie dat wanneer je een valkparkiet een enkel druif aanbied als traktatie dit gelijk staat aan 460 druiven voor een persoon van 55 kilo. 
Staat in het boekje van Harrisons!
Voor grijsjes zal 1 druifje dan ook wel heel veel zijn!

Gr Corina
WOW

Dit lijkt mij ook vrij sterk hoor

Geen mens zou zonder extreme dwang zoveel druiven op krijgen, dus zou een vogel het uit zichzelf opeten...is het eigenlijk al niet meer te vergelijken. Ik mag toch aannemen dat niemand zn valk dwingt een druif helemaal op te eten

Trouwens..schillen en spoelen haalt nooit t gif weg. Klein beetje misschien wel, maar juist druif zit barstens vol met gif...net als sla,appel, aardbei, paprika en tomaat. Deze dingen zijn voor zover ik weet de meest bespoten groentes.
Dan komt er in de winkel nog een lading over, maar t grootste gedeelte zit IN de vrucht. Op internet kun je trouwens wel vinden welke winkel de meeste of de minste gif over groente en fruit doet. Scheelt nogal per supermarkt. Maar ja, t blijft naar al die rotzooi :'(
Ik heb eens gelezen dat er zo'n 13 soorten gif op druif zit en de lading gif in 1 appel is niet schadelijk voor een MAN! van 35 jaar...triest toch?

Verder weten ze het niet eens echt. En toch koop ik niet alleen biologisch

erger nog...meestal niet