Auteur Topic: amazone  (gelezen 2148 keer)

thayza

• Gast
Re: amazone
« Reactie #15 Gepost op: augustus 06, 2005, 14:05:15 pm »
hoi
 het gaat nu een beetje beter met rico ,toen ik hem 3 dagen in huis had begon hij veel en heel hard te schreeuwen. en mijn 2 honden en kat renden dan na buiten en kwamen niet na binnen voor hij rustig was.en dat zeker 20 keer per dag . ik heb  een doek over de kooi gelegd en hem geen aandacht gegeven maar het hielpt niet. nu doe ik het met een planten spuit (ik vindt echt niet leuk om dat te doen)maar hij is een stuk rustiger en een hond blijft al meer in de huiskamer ,de woordjes die hij kon blijft hij zeggen en ik kan hem door de kooi aaien, nu wil ik binnenkort kortwieken en proberen dat hij op de hand komt, maar hoe krijg ik hem uit de kooi  zonder dat hij gestrest wordt en IK FLINK WORD GEBETEN.
en hoe kan ik hem leren om op mijn hand te komen ,met een handschoen zal wel niks worden

groetjes thayza

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #16 Gepost op: augustus 06, 2005, 14:34:14 pm »
De eerste keer uit de kooi krijgen om te kortwieken zal inderdaad niet makkelijk zijn.. Ik raad je aan een handdoek te gebruiken!! ;)
Het schreeuwen zou ik toch helemaal negeren, totaal geen aandacht aan schenken, hoe moeilijk het ook is. En w

marry

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 08, 2005, 11:46:10 am »
van harte gefeliciflapstaart met je papagaai. en heel veel plezier toegewenst.gr marry
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2005, 01:28:11 am door marry »