Nathalie...ik geloof er niets van dat Wickingh het verkeerd bedoeld. Maar je kunt inderdaad nog niet echt iets zeggen als je kaketoe zo jong is he?
Ik ken ook iemand die nu na jaren met haar kaketoe echt WEL de problemen tegenkomt en hoewel ze gek op het dier is, alles voor het dier over heeft en zich aan strakke regels houdt (hooimeijer en al erg lang!), had ze nu, achteraf, nooit weer die keuze gemaakt

Niet voor niks zijn op internet de wereld aan horror verhalen te vinden over oudere kaketoes :'( Ik hoop heel erg dat je juist NU de regels zo weet te maken dat hij over een paar jaar ook nog leuk is en zn leven zelf leuk vindt

Hooimeijer is voor mij niet heilig...maar hij raadt niet voor niks de meeste kaketoes af als huisdier

En dat knuffelige? Dat veroorzaakt juist vaak problemen als ze ouder zijn.
Dromen kunnen soms beter dromen blijven Uxor

En zou je moeder nog steeds die droom hebben als ze er genoeg van weet? Jouw moeder droomt waarschijnlijk van de ideale kaketoe zonder problemen, een prachtige leuke vermakelijke knuffel, die er is wanneer ze wil en niet vervelend doet of schreeuwt of plukt als ie zn zin niet meer krijgt of onzeker wordt...maar of die ook bestaan?