Auteur Topic: dierendag dordrecht  (gelezen 5042 keer)

papegaaiengek

• Gast
dierendag dordrecht
« Gepost op: juli 27, 2005, 12:19:38 pm »
gaat er nog iemand van jullie naar de dag van dier en mens in dordrecht zaterdag ,hooimieijer geeft workshops
hopelijk is het niet zulk weer als vandaag

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: dierendag dordrecht
« Reactie #1 Gepost op: juli 27, 2005, 13:54:50 pm »
Waar is dat precies? Ik heb wel zin om er heen te gaan!! Als het a.s. zaterdag is, zie ik wel mogelijkheden, ben er zo met de bus!! ;)

billy

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juli 27, 2005, 14:02:12 pm »
Hoi Loes
Hier staat meer informatie op.
http://www.demodernepapegaai.nl/, bij nieuws
Ik kan jammer genoeg niet , maar ga wel 4 sept naar de papegaaien en parkieten drive in.
Groetjes Els

Tommy

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juli 29, 2005, 18:50:26 pm »
Wie o wie gaan hier naartoe????? En nemen jullie je vogels mee?
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit...het is erg ver rijden voor ons (maar auto rijden is leuk ;D ) maar t lijkt me wel heel leuk ::)

Wickingh

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juli 29, 2005, 18:53:12 pm »
Hai,

ik denk dat ik maar ver uit de buurt van die man blijf,  :D

mvg Frank

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #5 Gepost op: juli 29, 2005, 18:53:53 pm »
Nee, ik ga niet. Ik probeer wel 4 september, met of zonder agaatjes.

Iedereen die wel gaat, heel veel plezier, wie weet steek je nog iets op!  :thumbsup:

Tommy

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juli 29, 2005, 19:03:41 pm »
Hai,

ik denk dat ik maar ver uit de buurt van die man blijf,  :D

mvg Frank

Nou.....weet je :-[ Eerlijk gezegd lijkt het me dus wel heel boeiend, maar ben ik een beetje bang voor gezeur over vanalles wat ik fout zou doen volgens hun (terwijl ik dat misschien niet vind?) :-[ Maar ja...ik heb nogal last van faalangst en misschien maak ik me weer druk om niks? ??? ::) Ik sta wel open voor andere meningen en leer ook graag bij...maar ik heb soms wat moeite met bepaalde manieren waarop iets gebracht kan worden en hoe ik daar dan op moet reageren :-[

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #7 Gepost op: juli 29, 2005, 19:09:54 pm »
Ik weet van mensen die al eens ( met gaai ) maar zoiets gegaan zijn, kritiek bij het leven kregen...ik weet niet zeker of ik daar wel tegen zou kunnen en spontaan ontplof ofzo  :CENS
Maar toch zou ik de man wel eens willen ontmoeten, nieuwsgierigheid, wat nou klopt van alles wat je over hem hoort, denk ik.

Citaat
maar ik heb soms wat moeite met bepaalde manieren waarop iets gebracht kan worden en hoe ik daar dan op moet reageren

Ik het geval van H. denk ik recht voor zijn raap met een snufje arrogantie? Of zit ik fout?

Wickingh

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juli 29, 2005, 19:20:01 pm »
Tja Janina,

ik zou niet weten waarom jij faalangst zou moeten hebben, maar ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is he.
Maar zoals jij met je vogels omgaat, heb ik respect voor hoor, je luistert naar anderen en pikt daar de zaken uit die jou zinvol lijken en dat is in mijn ogen de enige juiste manier.
Die meneer H. ken ik niet eens persoonlijk maar idd doen de meeste verhalen mij ernstig tegen de borst stuiten.
Ik wil niet zeggen dat deze meneer onzinnige dingen zegt, maar de uitspraak het is my way or the highway, doen mij niet hoopgevend zijn in een prettig contact tussen H. en mijn persoontje.
Afgelopen zondag was ik bij een andere kweker [ zeer goed bekend staand], en viel de naam ook in een zin met het woord sekte en daar lijkt het wel een beetje op.
Aan de andere kant een ontploffende Janina lijkt mij ook wel weer een bezienswaardigheid  ;) ,

mvg Frank

Tommy

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: juli 29, 2005, 19:22:24 pm »
Ja precies Janina...dat heb ik dus ook gehoord en het lijkt mij ook heel boeiend en ik ben ook nieuwschierig ;) , maar.... ::) Hoewel ik hoogstwaarschijnlijk in stilte ontplof ;D en me gewoon heel rot voel :CENS
Hooimeijer zou al niet de meest subtiele zijn...maar sommige aanhangers ook niet geloof ik ;D

Nou ja, ik hou het zelf lekker in het midden , heb zeker wel bewondering voor Hooimeijer, maar wil graag van alle kanten inf. krijgen zonder dwang of extremisme (weet niet zeker of dat bij hun zo is hoor :-[ ). Ik leg me niet (nooit :) ) echt vast op 1 ding, omdat alles altijd door ontwikkelt. Hmmm lastig hoor...ik weet niet of ik wel ga ::)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #10 Gepost op: juli 29, 2005, 19:37:29 pm »
 :-[ dankjewel Frank

Het is niet dat ik echt faalangstig ben, niet wanneer het om mijn vogels gaat, ik heb alleen wel een 'verleden' met mijn aga's, die toen zeer agressief waren.
Dus voorheen deed ik het niet goed met ze, ik ben me er heel erg in gaan verdiepen, ik heb hulp gekregen en veel geleerd, maar zo'n man zou me met zijn niet te subtiele opmerkingen aan het twijfelen kunnen brengen. En dat is nu even niet wat ik nodig heb, met de aga strijd hier ;)
Het is wat je zegt 'my way or the highway' ...dat geeft mij nooit zoveel hoop.
In zijn ogen zijn er weinig die goed doen en dat bestaat naar mijn idee gewoon niet.
De kans dat ik daar echt ontplof is groot ( dus wil je dat meemaken, kom dan daar langs  ;D ).
Ik zie dat al helemaal voor me, ik sta daar met mij agaatje, ik ben dol op kroelen, dus zal ongetwijfeld mijn beessie even een kroel geven  :) en ik zou me daar even de wind van voren krijgen....snap je  ;)

Dus misschien moet ik wel eens gaan, maar dan zonder agaatje, want nieuwsgierig ben ik gewoon, wie weet pik ik er nog wat van op, maar ik heb er totaal geen behoefte aan om me de les te laten lezen en zoals Tommy zegt, met een rotgevoel weer weg te gaan.

Tommy

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: juli 29, 2005, 19:49:46 pm »
Toch jammer he? Als het iets anders gebracht zou worden zouden ze dus echt een groter publiek bereiken ;)

billy

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: juli 29, 2005, 19:56:21 pm »
Toch even tegenspreken hoor, ik ben een paar weken geleden bij iemand van de stichting geweest met mijn 2 papegaaien en ik doe nog alles ongeveer fout en ze zijn ook niet handtam en het was supergezellig, en ik heb heel veel tips gekregen, als ik 4 sept ga vind je juist heel veel mensen die je advies en tips willen geven, dat zal morgen ook zo zijn hoor.
Groetjes Els

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #13 Gepost op: juli 29, 2005, 20:14:08 pm »
Ik wil eigenlijk ook best gaan.. wie gaan er nou allemaal morgen?? ???

Wickingh

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: juli 29, 2005, 20:15:40 pm »
Hai Loes,

alleen als ik zeker weet dat Janina ontploft, dat lijkt me een waar spectakel.  ;D

mvg Frank