Auteur Topic: dierendag dordrecht  (gelezen 5068 keer)

Tommy

• Gast
Re: dierendag dordrecht
« Reactie #15 Gepost op: juli 29, 2005, 20:18:23 pm »
Els, begrijp mij niet verkeerd,ik heb ook heel erg leuke contacten met mensen die volgens Hooimeijers regels werken.
Daar gaat het dus niet om ;)
Maar de extremeren zijn er wel degelijk! En adviezen...oke heel fijn!, maar niet ongevraagd of opdringerig! En zulke verhalen zijn er wel geweest over zo'n dag. Ik zal een ander mijn ideeen namelijk ook niet opdringen.

Ik zeg dus niet DAT het zo zal gaan, maar ALS het zo is als ik (en janina dus ook) wel eens gehoord heb, dan is voor mij de lol er snel af.

billy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juli 29, 2005, 20:23:24 pm »
Els, begrijp mij niet verkeerd,ik heb ook heel erg leuke contacten met mensen die volgens Hooimeijers regels werken.
Daar gaat het dus niet om ;)
Maar de extremeren zijn er wel degelijk! En adviezen...oke heel fijn!, maar niet ongevraagd of opdringerig! En zulke verhalen zijn er wel geweest over zo'n dag. Ik zal een ander mijn ideeen namelijk ook niet opdringen.

Ik zeg dus niet DAT het zo zal gaan, maar ALS het zo is als ik (en janina dus ook) wel eens gehoord heb, dan is voor mij de lol er snel af.

Oh maar dat zou ik ook niet op prijs stellen hoor. Dat zou het voor mij ook niet leuk maken.
Groetjes Els

Wickingh

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juli 29, 2005, 20:26:57 pm »
Hai,

misschien kunnen we dr.H een cursus aanbieden hoe om te gaan met mensen een soort van 5 stappenplan  ;D ,

mvg Frank

Koko

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juli 29, 2005, 20:37:21 pm »
Hoi,

Ik wilde ook komen,maar kan nu 4 september, dus ik denk dat ik daar voor kies.

wat betreft het commentaar, ach die zullen ze dan ook op mij hebben, wat betreft de omgang, so what, ik zal dan kijken wat ik er mee kan of niet kan.
Tot nu toe ben ik tevreden met mijn gaaien en hun gedrag, en ik denk dat Janina en Tommy ook zo moeten denken als ze gaan.

Het gaat om jullie en de gaaien dat jullie een leuke dag hebben, wat een ander ook voor commentaar hebben

Groetjes
Boudewijn

Koko

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juli 29, 2005, 20:38:17 pm »
Hai,

misschien kunnen we dr.H een cursus aanbieden hoe om te gaan met mensen een soort van 5 stappenplan  ;D ,

mvg Frank

stel het eens voor ;D

Groetjes
Boudewijn

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #20 Gepost op: juli 29, 2005, 20:44:55 pm »
Hai,

misschien kunnen we dr.H een cursus aanbieden hoe om te gaan met mensen een soort van 5 stappenplan  ;D ,

Heb je dan genoeg aan 5 stappen  :) ;) ;) ;)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #21 Gepost op: juli 29, 2005, 20:51:30 pm »
Hai Loes,

alleen als ik zeker weet dat Janina ontploft, dat lijkt me een waar spectakel.  ;D

mvg Frank

:) ik in 1 ruimte met mijn 4 mormels en H. dan komt dat helemaal goed  ;D  ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juli 29, 2005, 20:56:42 pm »
Hai,

mvg Frank

Goed plan :thumbsup: ;D ;D ;D

Citaat
wat betreft het commentaar, ach die zullen ze dan ook op mij hebben, wat betreft de omgang, so what, ik zal dan kijken wat ik er mee kan of niet kan.
Tot nu toe ben ik tevreden met mijn gaaien en hun gedrag, en ik denk dat Janina en Tommy ook zo moeten denken als ze gaan.

Het gaat om jullie en de gaaien dat jullie een leuke dag hebben, wat een ander ook voor commentaar hebben

Groetjes
Boudewijn

Mooi gezegd Boudewijn ;) Je hebt helemaal gelijk!

Nou ja, morgen zie ik wel of ik zin en moed heb om te gaan ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #23 Gepost op: juli 29, 2005, 21:10:49 pm »
Daphne, ik weet het ook nog niet zeker, ligt ook aan mijn moed en zin... Maar hoe moet ik jou nou herkennen als je er bent? ???

Wickingh

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli 29, 2005, 21:13:44 pm »
Daphne, ik weet het ook nog niet zeker, ligt ook aan mijn moed en zin... Maar hoe moet ik jou nou herkennen als je er bent? ???

Hai Loes,

het ontbreken van adoratie verschijnselen en het vertonen van lichte ontploffingsneigingen,

mvg Frank

Tommy

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: juli 29, 2005, 21:17:30 pm »
 ;D

Uhmmm ja, daaraan dus en aan mn blonde haar  :CENS en misschien aan Tommy en Guano? Jeemig...hoe ??? Ik zal nog ff denken hoe ik er morgen uitzie ;D
Heb jij een foto van jezelf ergens staan? Dan bespring ik je wel als ik je zie :)
Het lijkt me dus erg leuk om jou en anderen in het echt te ontmoeten...dat dan weer wel, en samen sta je sterk he 8)

Wickingh

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juli 29, 2005, 21:22:25 pm »
Hai Daphne,

wat dacht je van het plaatsen van een foto van jezelf,  8)

mvg Frank

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #27 Gepost op: juli 29, 2005, 22:01:57 pm »
Ik zie er zo uit ongeveer .. en hier staat nog een foto van Jari en mij... ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: juli 29, 2005, 22:38:12 pm »
Ik zie er zo uit ongeveer .. en hier staat nog een foto van Jari en mij... ;)

Hai Loes,

met alle respect hoor, ik vind je best een lekker ding, maar wil ook wel eens zien hoe Daphne er uit ziet  ;) ,

mvg Frank

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #29 Gepost op: juli 30, 2005, 10:25:24 am »
Ik ook! Maar in ieder geval zou ze mij kunnen herkennen.. Ga je nog Daphne? ;)