Auteur Topic: Grijsjes eenkennig en schreeuwerds?  (gelezen 2085 keer)

Tommy

• Gast
Re: Grijsje
« Reactie #15 Gepost op: juli 29, 2005, 00:07:23 am »
Mijn timneh roodstaart is ook niet 1 kennig...tenminste niet in het gezin en verder valt het meestal ook erg mee.
Alleen 2 keer...een keer toen mn schoonvader de kamer in liep...Tommy begon te schreeuwen alsof hij een monster zag :o Waarop mn schoonmoeder rageerde "ach heit (fries voor pappa) ook weer, hij zal t zelf uitgelokt hebben"  ;D ;D Nou ja, dat was dus niet zo ::)
En eergister toen mijn vader kwam flikte hij weer zoiets ;D Stom genoeg schrik ik er dan zelf van omdat het vrijwel nooit zo gaat en Tom altijd best relaxt is en niet zo bang voor vreemde dingen...dus mijn schrik reactie werkt dan ook niet echt mee ;)

Meestal is hij dus wel relaxt...maar soms ineens ziet hij dingen die ik niet zie ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #16 Gepost op: juli 29, 2005, 11:44:47 am »

Meestal is hij dus wel relaxt...maar soms ineens ziet hij dingen die ik niet zie ;D

Dat klinkt mij bekend in de oren!!  :)

dutchgerard

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juli 31, 2005, 16:13:10 pm »
Hebben wij toch een vreemde vogel, laatst toen hij buiten stond moest ik een gat boren in de straat vlakbij de kooi.
Ik dacht eerst de kooi een eind verderop te zetten maar heb het toch geprobeert.
De herrie interesseerde Gino niet in het minst, hij was alleen maar nieuwsgierig wat ik aan het doen was.  ;D
Ook met nieuwe speeltjes of ander voer, allemaal geen probleem.
Alleen heb nog wel steeds de indruk dat hij een beetje bang is voor mij terwijl ik hem altijd verzorg en lekkere dingen geef.
Maar goed, de aanhouder wint denk ik..................  :CENS