Ik vindt het best mee vallen wat wij voor Benno uitgeven per jaar zeker als ik dat vergelijk met de andere dieren.
Qua voer geven wij zaden vers fruit groente en af en toe een palmnoot maar echt duur in een heel jaar met elkaar een 100 euro??
speeltjes zijn wel duurder Benno is een heerlijke sloper en wij kopen dan ook regelmatig wat nieuws voor hem wij hebben Benno nog geen jaar maar al welvoor een 250 euro aan speeltjes gekocht

Maar duur een vogel? nee echt niet onze 2 honden (duitse doggen) kosten on 90 euro in de maand aan voer (60 kilo voer) ok speeltjes zijn voor hun niet duur want de eerste de beste boomtak is het leukste speeltje wat ze kunnen krijgen.
Tel er dan ook per hond nog een 100 euro aan da kosten bij op en je komt aan een aardig bedrag

De katten zijn ook duur maar dat ligt er aan dat ik een cattery heb dus behalve de normale spuiten komen er andere onderzoeken kijken voor onze 3 katten ben ik per jaar zeker 600 euro aan de da kwijt.
en dan nog kosten voor het voer iets van 400 euro per jaar en nog extra kosten als dekgeld enz enz enz
In vergelijking zijn vogels zeer goedkoop in onderhoud terwijl ik dit zo opschrijf schrik ik er zelf best van wat onze beestjes per jaar kosten maar eerlijk is eerlijk een mens is nog duurder in onderhoud