ik vind het wel duur hoor, maar hetr is wel een mooie vogel . ik vind het wel dat je soms iets meer geld moet uit trekken voor een goede vogel , nou ik zal geen 800 a 900 euro uit geven voor een vogel dat is mijn mening
Hai,
dit vind ik maar een rare opmerking, alhoewel het jouw mening is en daar is niets mis mee.
Hoeveel mensen geven het veelvoud uit aan bijv. een auto , die maar een jaar of 10-15 meegaat, terwijl een papegaai die gezond is en gezond gehouden wordt een mensenleven meegaat.
Ik proef eigenlijk dat je een vogel niet als een levenskameraad ziet en die is hij voor veel mensen hier wel en daar gaat het in mijn ogen om.Geld vind ik dan ook niet zo belangrijk, het is nl. een keuze die je maakt waar geef ik het aan uit.
Ik rijd in een auto van 15 jaar oud, en heb daarom meer geld over om een mooie vogel te kunnen kopen.Ook is alles relatief, 20jaar geleden zei ik nog als ik ooit rijk ben dan koop ik een koppel edels,, nu ben ik nog steeds niet rijk[financieel] , maar wel in het bezit van 2 koppels edels en dat maakt mij op een ander manier rijk,
mvg Frank