Schijt aan wat ze zeggen!

\\Nou dat vindt ik ook :thumbsup:.
Hier in het dorp vinden ze het tegenwoordig dood normaal, een auto voorbij komen en 2 gaaien op de bijrijders stoel die heerlijk naar buiten kijken.
Bij de buurtsuper krijgebn ze wat lekkers, als ze mee gaan winkelen bij intratuin op het karretjes, ze klimmen en klauteren van boven naar beneden, en Rico roept Hallo.Hallo
Op de fiets is het geweldig, en het bos vinden ze het einde.
S middags gaan ze vaak mee naar Heleen, zitten ze heerlijk op de klimboom in de polder, en ze hebben het druk, want ze kunnen de schapen zie, t=de tractor van de boer aan de overkant, en vooral niet te vergeten wat er voorbij komt gevlogen of gefladderd alle geluiden die ze horen (hamha soms willen ze niet eens mee naar huis)
Mocht het wel eens gebeuren dat er een dag weinig tijd is, zo dan moet je ze s'avonds eens horen, het lit of je in de Amazone zelf zit, en Koko is dan zelfs best agressief
Nee hoor geef mij maar de moderne gaai, ( oh ja ook ik dans met Koko, hij kan sinds kort links en rechts omdraaien en van het ene been op het andere)
Groetjes
Boudewijn (en ook ik ben geen Hooijmeyer aanhanger) haal er uit wat voor mij van belang is