Volgens mij had ik gereageerd met dat ik het helemaaaaal met Nanda eens was, maar ik zie mijn reactie er niet tussen staan, dus ik zal wel niet goed op return gedrukt hebben.
Ik ben eigenlijk wel blij dat het gaaitje niet meer bij Reina zit, die gaai verdient beter. Als ik heel eerlijk ben, denk ik ook zo over de andere gaai.
Het ergste van alles is inderdaad de opmerking: 'en ik voel me er goed bij bij deze beslissing'. Kan hier echt witheet om worden, maar doe het niet (althans probeer het niet te worden). Ben alleen erg verdrietig dat het blijkbaar zo moeilijk is om in ieder geval een serieuze poging te ondernemen en wat liefde voor het dier op te brengen. Nee, alleen maar IKKE IKKE EN DE REST KAN STIKKE. En zoals gewoonlijk is een huisdier weer de dupe.
dit is voor mij een verspeelde tijd, en ga hier ook niet mer op in, ik doe alle notify uit, zodat ik geen mailtjes meer ontvang en reageer ook niet meer. op wat voor berichten dan ook
Uiteraard. Loop gewoon weg. Op dezelfde LAFFE wijze waarop je met het nieuwe gaaitje bent omgegaan. Wees gewoon eerlijk: je bent bang voor de reacties waarvan je weet dat ze terecht zijn. Beetje de stoere meid uithangen dat je trots bent op het feit dat je geen liefde wilde opbrengen voor een dier, maar zodra daar commentaar op komt, je biezen pakken. Waarom ben ik niet verbaasd

>

!
Ik kan maar een ding hopen en dat is dat het andere gaaitje ook naar een nieuwe eigenaar gaat, want ook die verdient een eigenaar die hem waardig is!