Auteur Topic: een 2e bij nemen  (gelezen 3516 keer)

Reina

• Gast
Re: een 2e bij nemen
« Reactie #15 Gepost op: september 07, 2005, 13:22:28 pm »
Ik ga hier niet op in, ik heb een keuze moeten maken, en ik voel me daar goed bij. en verder ga ik hier niet op in. want dan loopt de discussie wer uit de hand

Nanda

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: september 07, 2005, 13:33:57 pm »
Tja, de kans is vrij groot he, dat de discussie uit de hand gaat lopen. Ahoewel discussie.......je begint meteen al weer te roepen dat je verder nergens op in gaat...... Dus van discuseren zal wel weer weinig terecht komen.
Je zult je wel ontzettend aangevallen voelen door de reacties die al geplaatst zijn en die waarschijnlijk nog zullen gaan volgen, maar als je daar niet tegen kunt had je beter je bericht niet kunnen plaatsen. Je kan van te voren bedenken dat dit bericht weerstand bij veel leden op zal roepen.

Maar goed, jij hebt deze keus gemaakt.
En dat jij schrijft dat je je goed bij die keuze voelt maakt voor mij het hele verhaal nog schrijnender.

jaantje

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: september 07, 2005, 13:43:16 pm »
Ik heb hier bijna geen woorden voor :'(
Ik vind persoonlijk dat je wel erg snel opgeeft hoor.
Hoe lang heb je het grijsje gehad, 1 dag,2 dagen?
Ik vind het erg ondoordacht van je kan niet anders zeggen :(

Reina

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: september 07, 2005, 13:48:21 pm »
dit is voor mij een verspeelde tijd, en ga hier ook niet mer op in, ik doe alle notify uit, zodat ik geen mailtjes meer ontvang en reageer ook niet meer. op wat voor berichten dan ook

Tommy

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: september 07, 2005, 13:58:09 pm »
Wat fijn voor t grijsje dat hij weer weg is Reina :thumbsup:
Op dit soort dingen zit geen enkel dier te wachten ::)

Ik hoop dat hij snel bij een baasje komt die begrip heeft voor zn gedrag, hem laat wennen aan de nieuwe thuis basis en hem gewoon lekker helpt te genieten van t leven.

Cosch

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: september 07, 2005, 14:02:42 pm »
Had het niet beter kunnen en willen zeggen!  :thumbsup:

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #21 Gepost op: september 07, 2005, 16:07:30 pm »
Ik denk echt dat je veel te impulsief bent Reina. Jammer, ik hoop dat je er wat van leert! Weet je nog met dat wieken? Je stelde wat vragen en plotseling was Jojo al ineens gekortwiekt! En fout gekortwiekt dus.. Toen ging je aan de pellets.. ze wou het niet eten (wat natuurlijk normaal is in het begin) en je ging meteen al weer over op zaad! Toen overwoog je een tweede, stelt een paar vragen en ineens is de tweede er al...
Zou je alstjeblieft misschien kunnen toegeven dat je vaak te impulsief handelt, dus er voortaan beter uitgebreid over na kunt denken? In dit geval gaat het om een gaai die nu alleen maar een rotervaring heeft gehad, die niet nodig geweest was..
Jammer, jammer, jammer. Je had toch ook ons kunnen vragen wat je er mee aan moest, dan hadden we je raad kunnen geven en als je dan geduld gehad had, was het vast goed gekomen! ???

Riboet

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: september 07, 2005, 17:04:10 pm »
Volgens mij had ik gereageerd met dat ik het helemaaaaal met Nanda eens was, maar ik zie mijn reactie er niet tussen staan, dus ik zal wel niet goed op return gedrukt hebben.

Ik ben eigenlijk wel blij dat het gaaitje niet meer bij Reina zit, die gaai verdient beter. Als ik heel eerlijk ben, denk ik ook zo over de andere gaai.

Het ergste van alles is inderdaad de opmerking: 'en ik voel me er goed bij bij deze beslissing'. Kan hier echt witheet om worden, maar doe het niet (althans probeer het niet te worden). Ben alleen erg verdrietig dat het blijkbaar zo moeilijk is om in ieder geval een serieuze poging te ondernemen en wat liefde voor het dier op te brengen. Nee, alleen maar IKKE IKKE EN DE REST KAN STIKKE. En zoals gewoonlijk is een huisdier weer de dupe.

dit is voor mij een verspeelde tijd, en ga hier ook niet mer op in, ik doe alle notify uit, zodat ik geen mailtjes meer ontvang en reageer ook niet meer. op wat voor berichten dan ook

Uiteraard. Loop gewoon weg. Op dezelfde LAFFE wijze waarop je met het nieuwe gaaitje bent omgegaan. Wees gewoon eerlijk: je bent bang voor de reacties waarvan je weet dat ze terecht zijn. Beetje de stoere meid uithangen dat je trots bent op het feit dat je geen liefde wilde opbrengen voor een dier, maar zodra daar commentaar op komt, je biezen pakken. Waarom ben ik niet verbaasd  :( >:(!
Ik kan maar een ding hopen en dat is dat het andere gaaitje ook naar een nieuwe eigenaar gaat, want ook die verdient een eigenaar die hem waardig is!

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #23 Gepost op: september 07, 2005, 17:20:35 pm »

Voor het gaaitje zijn die 2 dagen bij jou verspeelde tijd geweest.  :-X

Wat vind ik dit afschuwelijk om te lezen.... >:(
Dat jij je hier goed bijvoelt, zegt heel erg veel over jou als persoon. Ruil maar in als de gaai binnen 12 uur niet lief genoeg is.
Wanneer komt de volgende gaai?

>:(   :-X

Rianne

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: september 07, 2005, 19:24:11 pm »
Wat fijn voor t grijsje dat hij weer weg is Reina :thumbsup:
Op dit soort dingen zit geen enkel dier te wachten ::)

Ik hoop dat hij snel bij een baasje komt die begrip heeft voor zn gedrag, hem laat wennen aan de nieuwe thuis basis en hem gewoon lekker helpt te genieten van t leven.

Zo'n reactie kwam ook meteen bij mij op...Zo ga je niet met dieren om. :( :(

Wickingh

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: september 07, 2005, 19:37:28 pm »
Hai Reina,

niets van aantrekken hoor, tjonge wat een zuurpruimen.
Ik geef je helemaal gelijk hoor , wat is een dier nou  ??? , het is toch maar een beest.Je kan hem moeilijk in de pan doen he dan wordt het wel heel dure kip.
Nee hoor gewoon weer proberen en als het niet bevalt gewoon weer weg doen, kom op laat je niet klein krijgen,  :thumbsup:

m  :thumbsup: g Frank

PS oja dit was een sarcastische reply

NACHTUIL

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: september 23, 2005, 00:31:04 am »
hier sluit ik me bij aan dit is niet normaal toch ma ja je hebt van die mensen die het toch nooit leren en die dan ook het lef hebben om ,
de volgen de dag weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een nieuwe gaai te kopen >:D

Koko

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: september 23, 2005, 01:52:55 am »
pffffffft wat moet ik hier aan toe voegen.

Kortom, reina is een persoon waar alles om moet draaien, ik, ik, ik en de rest kan stikken, want de gaai is er kennelijk voor haar en niet anders om.

Jeetje zeg ik zou het juiist een uitdaging vinden omdat gedrag op te lossen, maar dat kost teveel moeite .

hoe zou het toch komen als dit een aantal x gebeurt, en een ieder vraagt zich dan af waarom plukt deze gaai.

Ja joepie Reina heeft de basis gelegd :thumbsup:

Mag ik 1 advies geven, ga vooral gauw een nieuwe halen kun je die ook in 2 dagen verzieken :'(

waardeloos dit soort lui

Boudewijn

Wickingh

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: september 23, 2005, 02:27:50 am »
Oeps  :o Boudewijn,

pas je wel op, zo zou je leden kunnen wegjagen   :'( hoor,  :CENS

m  ;D g Frank

PS Zijn dit wel genoeg smiley's  ???

Koko

• Gast