Auteur Topic: Update Djarno  (gelezen 4533 keer)

marry

• Gast
Re: Update Djarno
« Reactie #15 Gepost op: september 23, 2005, 09:28:22 am »
ik denk dat ik djarno maar zo snel mogelijk haal zo te lezen worden jullie helemaal verliefd op hem  :) . ik probeer hem morgen op te halen maar bel je er vanavond even over. wij zijn hier al helemaal in de papagaaiensfeer druk bezig met een papagaaienenspeeltuin te maken speeltjes in huis halen en natuurlijk alles lezen over de verzorging,opvoeding van djarno. mijn 2 oudste kids maken nu al bonje om wie hem erft( is toch niet te geloven  :o ) ik ga in dec op vacantie en er roepen al kennissen ik pas wel op nou ik neem hem mooi mee  :o . goh het is wel erg spannend lijkt wel of ik er een kind bij krijg. nou djarno komt hier echt niet alleen maar een huis vol gezelschap met mij natuurlijk ::) en een man en 3 kids, 2 honden,7katten,konijn,valkparkiet,5 skunks en nog wat beestenspul en het belangrijkste een huis met een hoog knuffelgehalte voor dieren ;) . en na de goede zorgen van barbara  :thumbsup: komt het natuurlijk helemaal goed dank je wel daarvoor  :-*
groetjes marry   

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #16 Gepost op: september 23, 2005, 09:43:53 am »
Heerlijk zeg, die komt goed terecht. Hier is het ook een druk huishouden en Sjakko pikt van alles er over op (namen van de honden en katten, mij fluitjes voor de honden, mij voor zijn met corrigeren etc.  ;D). Veel afleiding bij jou dus! Wat heerlijk h

Tommy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: september 23, 2005, 10:45:46 am »
ik denk dat ik djarno maar zo snel mogelijk haal zo te lezen worden jullie helemaal verliefd op hem  :) . ik probeer hem morgen op te halen maar bel je er vanavond even over. wij zijn hier al helemaal in de papagaaiensfeer druk bezig met een papagaaienenspeeltuin te maken speeltjes in huis halen en natuurlijk alles lezen over de verzorging,opvoeding van djarno. mijn 2 oudste kids maken nu al bonje om wie hem erft( is toch niet te geloven  :o ) ik ga in dec op vacantie en er roepen al kennissen ik pas wel op nou ik neem hem mooi mee  :o . goh het is wel erg spannend lijkt wel of ik er een kind bij krijg. nou djarno komt hier echt niet alleen maar een huis vol gezelschap met mij natuurlijk ::) en een man en 3 kids, 2 honden,7katten,konijn,valkparkiet,5 skunks en nog wat beestenspul en het belangrijkste een huis met een hoog knuffelgehalte voor dieren ;) . en na de goede zorgen van barbara  :thumbsup: komt het natuurlijk helemaal goed dank je wel daarvoor  :-*
groetjes marry  

:) Wat leuk om dit te lezen. Hihiii mijn kinderen willen ook beide de vogels als we dood zijn ;D Leuk hoor, dat ze daar nu al aan denken, maar wel een goed teken!

Spannend zeg...morgen al :thumbsup: Heel veel plezier met het halen van jullie grijze baby ;)

marry

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: september 23, 2005, 11:33:43 am »
ja echt spannend ik ga mijn best doen morgen maar ik moet werken tot 16:00 en dan nog boodschappen doen en het is een aardig eindje rijden vanuit leiden daarheen. maar komt goed ik moet even kijken of ik oppas kan regelen voor de kids want ik ben nu wel een heel eind van huis als er wat zou gebeuren. en als ik oppas heb moet het gaan lukken normaal passen die 2 oudste van mij op zijn 16 en bijna 15. maar s`avonds als het echt heel laat wordt en ik ben dan een eind weg vind ik dat niks je weet nooit wat er kan gebeuren. en tegenwoordig heeft die 1 van bijna 15 verkering en die knul zit hier dan ook een echt verliefd stel  :hart: vindt ik ook niet zo een goed idee  :) . de kids hebben het er hier al over wat ze djarno allemaal gaan leren jullie begrijpen al ze hebben hier nu al de grooste lol. ik dus tegen die 2 roddeltantes van mij nou dat wordt afkikken met roddelen voor jullie want dat zegt ie ook na  ;D we hebben er echt zin in en we kunnen nu echt niet meer wachten pff. gr marry 

Wickingh

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: september 23, 2005, 11:36:26 am »
Hai Marry,

volgens mij zoek je geen oppas, maar een chapperone,  ;) maar harstikke leuk joh , veel plezier met je nieuwe kindje,

;) g Frank

marry

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: september 23, 2005, 11:47:53 am »
ja zoiets ja maar die jongste van mij is 10 jr en moet echt wel in de gaten gehouden worden hoor dat is er 1  :-[  . ik moet nog even kijken waar ik hem in ga vervoeren in de auto ik wil natuurlijk niet dat ie van slag raakt en het is wel een eind rijden. en rich is bezig met de speelplaats voor het raam (hebben we bij barbara gezien) dat maakt ie dan met allemaal touwen en speelgoed. ik ben benieuwd hoe djarno het kunstwerk vind? gr marry    
« Laatst bewerkt op: september 23, 2005, 11:50:05 am door marry »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #21 Gepost op: september 23, 2005, 11:54:21 am »
Wat leuk h

marry

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: september 23, 2005, 12:41:09 pm »
ja het is net of je je 4de verwacht  ;D gr marry

marry

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: september 23, 2005, 23:45:37 pm »
ik heb vanavond barbara gesproken en ja hoor het is zo ver we gaan zaterdagavond djarno halen. gaaf he we tellen de uren af ik hou jullie op de hoogte.gr marry

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: september 24, 2005, 10:02:04 am »
Veel plezier vanavond!! ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: september 24, 2005, 12:20:21 pm »
Wat zal dit een fijne dag voor jullie zijn :-*
Veel plezier hoor! ;)

marry

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: september 24, 2005, 18:18:07 pm »
dank jullie wel. nou we zijn er klaar voor de papagaaienspeelplaats is af en we gaan zo rijden naar barbara. ik hou jullie op de hoogte. gr marry

marry

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: september 26, 2005, 10:10:18 am »
hoera we hebben djarno opgehaald zaterdagavond. alles is goed gegaan na gezelli een bakkie of tig (ik ben een koffieleut) en gespeeld te hebben met barbara haar bullen(om op te vreten schattjes) zijn we huiswaards gegaan. djarno bleef heel rustig en viel zelfs in slaap  :o ging echt goed. thuisgekomen was ie nog even  gaan slapen in zijn kooi en is daarna wakker geworden en had zoiets van huh waar ben ik nou. gisterochtend heeft ie vol berbazing rond gekeken wat hier allemaal liep en smiddags heeft ie op de papagaaienspeelplaats gespeeld hij eet ook dus alles loopt tot nu toe goed. en hij is heel lieffffffff. staan we gister in de speelgoedwinkel voor babyspeelgoed die verkoper zo van o hoe oud is je baby en is het een jongen of meisje? rich antw nou wij denken een jongen hij is 13 weken oud en heeft veel veren. moest je die knul zijn gezicht zien  ;D ik heb toen uitgelegen dat het voor een papagaai was toen begreep ie waarom een baby van 13 weken een beertje kapot kon bijten. maar zijn gezicht was wel een goeie voor de leukste thuis hadden we vast een prijs mee gewonnen .gr marry 

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #28 Gepost op: september 26, 2005, 10:41:59 am »
Hahaha! Lachen zeg! Wat ging dat allemaal goed zeg! Ben benieuwd naar je verhalen! Enne: kijk eens op rommelmarkten voor babyspeelgoed, is een heel stuk goedkoper als in de winkel..  ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: september 26, 2005, 10:46:02 am »
Hahaaaaa ;D ;D Wat een grap.
Fijn dat jullie veren baby thuis is :-* Geniet er maar lekker van.

En die rommelmarkt tip van Loes is echt goed :thumbsup: