Auteur Topic: Chanel krijgt ook een nieuw thuis  (gelezen 3433 keer)

Offline Dilletantjes vader

• Pas uitgevlogen
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
    • www.vogel-online.nl
Re: Chanel krijgt ook een nieuw thuis
« Reactie #15 Gepost op: september 07, 2005, 13:21:37 pm »
Dag Barbara,ik vond het al vreemd dat ze nog niet zelfstandig aten toen je ze uit had gevangen,normaal gesproken heeft een natuurbroed grijze van 12-13 weken geenhandvoeding meer nodig,wel zachtvoer en fruit natuurlijk.
Het voordeel is natuurlijk wel dat ze iets eerderaan de hand gewend zijn dan iets later uit het blok,maar ook dan wennen ze normaal gesproken snel.VEEL SUCSES.

Vrgr Dils vdr.

Tommy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: september 07, 2005, 14:03:11 pm »
Wat leuk dat ze zo dicht in je buurt blijft wonen :hart:
Heel jammer dat jullie toestel stuk is , ik had graag fotos gezien ;)

Riboet

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: september 07, 2005, 15:29:07 pm »
Dag Barbara,ik vond het al vreemd dat ze nog niet zelfstandig aten toen je ze uit had gevangen,normaal gesproken heeft een natuurbroed grijze van 12-13 weken geenhandvoeding meer nodig,wel zachtvoer en fruit natuurlijk.
Het voordeel is natuurlijk wel dat ze iets eerderaan de hand gewend zijn dan iets later uit het blok,maar ook dan wennen ze normaal gesproken snel.VEEL SUCSES.

Ik snapte er ook niets van. Al mijn andere jonge grijzen waren met 12 weken zelfstandig. Ik dacht al: zijn deze achterlijk ofzo. En toen Marry zei '14 weken' toen dacht ik: dat kan dan toch helemaal niet en toen pas besefte ik dat ik de datum van het eerste ei als leidraad had genomen! Het verklaarde meteen een heleboel  :).

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #18 Gepost op: september 07, 2005, 16:09:13 pm »
Nu is de jongste dus 10 weken en de anderen  bijna 11 weken...  ;D

Wickingh

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: september 07, 2005, 20:00:56 pm »
Hai Barbara,

wanneer gaat ze weg  :CENS, maak je ze zelf 1st tam of mag de nieuwe eigenaar dat ook [deels ] doen?

:CENS g Frank

marry

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: september 23, 2005, 11:42:35 am »
onwijs gaaf dat je chanel ziet opgroeien en hier ben je natuurlijk ook van harte welkom als je djarno wil zien. gr marry