Auteur Topic: Grijsje samen met witkuifkakatoe ???  (gelezen 3492 keer)

Bianca

• Gast
Grijsje samen met witkuifkakatoe ???
« Gepost op: januari 05, 2005, 13:29:51 pm »
Hallo allemaal!!!
de meeste weten het al ik wil heel graag een sneeuwbal erbij :D
Nu wil ik graag weten of jullie denken dat het zou kunnen samen met een grijsje

Ik ben pas bij eef geweest om te kijken hoe junai erop zou reageren. Dit is maar een avond geweest maar toch ging het goed. Ze durfde dicht bij elkaar te zitten alleen was junai erg bang als kera haar kuif omhoog deed. Maar ik denk dat dit gewenning is.

Nu open ik dit topic omdat ik het idee heb dat ik niet de enigste ben die een witkuifkakatoe wil neerzetten bij een grijsje!

« Laatst bewerkt op: januari 05, 2005, 16:32:02 pm door BirdmAster »

Aaran

• Gast
Re: grijsje samen met witkuifkakatoe???
« Reactie #1 Gepost op: januari 05, 2005, 13:33:45 pm »
Ik zag laatst op marktplaats, aangeboden witkuif kaketoe en grijze roodstaart papegaai, ze moesten bij elkaar blijven, en beide zaten lief bij elkaar op de stok,

ik denk als in het begin langzaam aan gaat om ze bij elkaar te zetten, dat dit idd, wel mogelijk is.

ƒ®@N$j€

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 05, 2005, 13:42:18 pm »
Tja elk vogeltje is weer anders. Junai is nu nog jong en went er dus sneller aan. En als hij al gewend is aan lekker met je meegaan... dan is hij gewend aan verandering en staat hij er dus misschien wel voor open.
En als je een jonge sneeuwbal neemt die kan je nog lekker kneden! Dus die kan je zo lief maken als je zelf wil. Wel heb ik gehoord dat kaketoes tenenpikkers zijn... Maarja, ze schelen qua grootte niet zo heel veel....
Anders vraag je toch of Kera wil proeflogeren? Hahaha

Bianca

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: januari 05, 2005, 13:46:07 pm »
hahaha ja dat is zeker waar

maar zijn het tenenpikkers?? ohjee junai vind het heerlijk als ik aan ze tenen zit hahahh

maar als ik er een neem is het pas in mijn nieuwe huis en dat is pas in 2006 dus ik heb het idee dat het dan te laat is. Tja mijn vriend wil er nu geen geld aan kwijt omdat we dat nieuwbouw huis gaan kopen en dus ook de inrichting moeten hebben ( heeft ie ook wel gelijk in) maar ik ben bang dat het dan te laat is. Junai is dan 2 jaar dus ook weer wat ouder

Nu maakt het hem niks uit andere beesten ofzo wel denk ik dat ie wat jaloers zal zijn als er een nieuw vriendje zou komen

ƒ®@N$j€

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: januari 05, 2005, 13:48:48 pm »
Joh over 2 jaar issie nog jong! Die gasten worden zowat net zo oud als wij!! Lukt wel hoor!

Cosch

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: januari 05, 2005, 13:59:03 pm »
Hahaha! Dat vergeten we soms wel es ja!

Gr Corina

Bianca

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: januari 05, 2005, 14:00:24 pm »
hahaha ja kweet et maar dalijk zit ie in ze puberteit ofzo je weet het nooit hahahah

fred

• Gast
Re: Grijsje samen met witkuifkakatoe ???
« Reactie #7 Gepost op: juli 17, 2006, 23:15:17 pm »
hahaha ja dat is zeker waar

maar zijn het tenenpikkers?? ohjee junai vind het heerlijk als ik aan ze tenen zit hahahh

Hallo Bianca,

Ook grijsjes kunnen tenenpikkers zijn heb ik eens gezien  :), maar ik dacht dat pluisje ook een kuif heeft en die is samen met een amazone? (als ik me niet vergis) dus zou het ook toch met een grijze kunnen????

Weet niet of Fred zou wennen aan een andere vogel, denk het wel maar het is zo'n watje  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #8 Gepost op: juli 17, 2006, 23:37:00 pm »
fred een watje ,zeg je
als ik hem zie op foto's is dat al een heel pak watten!!!

TWEETY

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: juli 17, 2006, 23:53:44 pm »
fred een watje ,zeg je

;D ;D ;D ;D ;D ;D

fred

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: juli 18, 2006, 08:59:30 am »
fred een watje ,zeg je

:)
maar het is waar hoor, een echte bangerik die fred