Auteur Topic: Ondeugende acties!  (gelezen 2158 keer)

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
Re: Ondeugende acties!
« Reactie #15 Gepost op: april 17, 2006, 18:42:50 pm »
 :) :)

leuk om te lezen dat ze toch de zelfde trekjes allemaal hebben de gaaitjes.
ons caro heeft het ook niet op blote voeten zodra ze blote voeten ziet rent ze er op af en ja......... de rest raden jullie al

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #16 Gepost op: mei 18, 2006, 19:18:19 pm »
laatst lag de flip weer op men boezem te soezelen tijdens zijn kroel-special ,op een gegeven moment springt onze flippo (cyperse kater) bij me op schoot om zijn knuffel op te eisen
als hij merkt dat flipke er ligt ,kijkt hij me even aan en begint met zijn kopje tegen de zijkant van de gaai te wrijven,heel lief,zet ineens de flip zich recht en zegt "alleeeez" zovan houd er nu maar mee op ,tis mijn beurt nog ,jij mag straks
als het goed zit is hier de foto

dat was wel ff goed lachen zenne

Tommy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: mei 18, 2006, 19:23:04 pm »
 ;D ;D Ja die is goed! Wat een slimme opmerking van hem ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #18 Gepost op: mei 20, 2006, 16:36:14 pm »
Prachtig! ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 25, 2006, 09:50:47 am »
 ;D

Coco is hier ook weer bezig!

Ik heb toen ik bij Loes was, wilgentakken mee genomen! Die voor Coco zitten nu voor zijn etensbakje en voor zijn fruitbakje! Ze zitten geklemd tussen de tralies met een schroef aan de buitenkant voor de stevigheid en dat de tak rust op de tralie.

Nu heeft Coco in de gaten hoe hij die tak voor zijn fruitbakje kan los krijgen!  ::) 
Dus constant zit hij er aan te trekken net zolang totdat tie op de bodem valt.
En vervolgens klimt hij naar binnen en gaat hij op het bakje zitten en fruit eten!  ::)

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #20 Gepost op: mei 26, 2006, 16:16:35 pm »
 ;D Echt zo van: ik heb die stok echt niet nodig om fruit te eten hoor! Wat een rare ideeen hebben ze af en toe toch. Ik heb trouwens ook geen stokken meer voor de bakjes, omdat Sjakko die altijd precies onderpoepte.. Gaat bést zo! ;)

poemke

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: mei 31, 2006, 19:43:05 pm »
goh jongens,

wat een enige verhalen over jullie gaaitjes, wil ze allemaal wel eens in het echt beleven!

mijn amazone heeft ook een tijdje tenen bijten gedaan....

nu vliegt ie je aan als je de afstandsbediening van de tv pakt, heerlijk als je een uitzending wilt zien...niemand die wat anders durft op te zetten.....

amacera de pera

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: mei 31, 2006, 19:53:29 pm »
JP-tje begint ook aardig te  kletsen   vandaag gooide zij de voerbak op de grond (ik was natuurlijk net klaar met de kamer )  en zei luid en duidelijk   foei lora  :) en die arme lora zat te kijken van wat heb ik nu weer verkeerd gedaan .  pedra is me gaan helpen met het op ruimen
zij met haar snavel en ik met de bezem ,maar elke keer als ik met de bezem dicht bij het voer kwam stond pedra er voor met een houding van je hebt het lef niet hoor dat wil ik hebben ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: augustus 08, 2006, 09:05:34 am »
Draken zijn het. Die grijsjes!

Als Coco weer es van de kooi af fladdert of valt doordat hij lomp doet, ga ik nooit direct naar hem toe als er verder niks aan de hand is. Dan komt hij dus altijd naar mij toe getippelt en zegt telkens: op op op. Dan moet ik hem dus weer op zijn kooi zetten.
Ik moet er altijd erg om lachen (van binnen).

Vanochtend viel hij dus weer uit zijn kooi,  doh terwijl hij bezig was zijn walnoot op te eten.  Maar meneer wist heel snel zelf weer op zijn kooi te klimmen en verder te gaan met de walnoot. Toen hij had hij mjin hulp in een keer niet meer nodig! Dat duurt hem te lang denk ik.

Sanco

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: augustus 08, 2006, 09:07:43 am »
Draken zijn het. Die grijsjes!

Als Coco weer es van de kooi af fladdert of valt doordat hij lomp doet, ga ik nooit direct naar hem toe als er verder niks aan de hand is. Dan komt hij dus altijd naar mij toe getippelt en zegt telkens: op op op. Dan moet ik hem dus weer op zijn kooi zetten.
Ik moet er altijd erg om lachen (van binnen).

Vanochtend viel hij dus weer uit zijn kooi,  doh terwijl hij bezig was zijn walnoot op te eten.  Maar meneer wist heel snel zelf weer op zijn kooi te klimmen en verder te gaan met de walnoot. Toen hij had hij mjin hulp in een keer niet meer nodig! Dat duurt hem te lang denk ik.

;D  stouterd...  :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #25 Gepost op: augustus 08, 2006, 10:02:33 am »
Wat een rotzak hè? Wilde snel verder hoog en droog met zijn walnoot opeten en dan kan het ineens wel! ;D