Auteur Topic: hoe doen jullie de 5 stappen?  (gelezen 8230 keer)

Cilia

• Gast
Re: hoe doen jullie de 5 stappen?
« Reactie #45 Gepost op: november 17, 2005, 23:28:29 pm »
Ik ga deze stappen uit proberen op mijn bonte boer ( als mijn vriendje weg is ) want die lag helemaal blauw van het lachen toen ik het hem voorlas  >:D en dan hoop ik dat ik met een week of 2 deze stappen kan uitproberen op mijn nieuwe 2 de handse grijsje . Zaterdag gaan we voor het eerst kennis maken met hem ..............  ben zooooooooooo benieuwd.

Liefs Cilia

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #46 Gepost op: november 18, 2005, 10:00:44 am »
Goed joh! Ja, voorbeelden doen het hem! Het is h
« Laatst bewerkt op: november 18, 2005, 10:03:46 am door Loes »

Tommy

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: november 18, 2005, 14:52:20 pm »
Ik ga deze stappen uit proberen op mijn bonte boer ( als mijn vriendje weg is ) want die lag helemaal blauw van het lachen toen ik het hem voorlas  >:D en dan hoop ik dat ik met een week of 2 deze stappen kan uitproberen op mijn nieuwe 2 de handse grijsje . Zaterdag gaan we voor het eerst kennis maken met hem ..............  ben zooooooooooo benieuwd.

Liefs Cilia
Mn eigen kerel bakt er ook nog steeds niets van omdat ie t niet zo serieus neemt ::) Dus ja...dan maar de stappen op hem uitoefenen ;D Succes hoor Cilia! Hou je ons op de hoogte van je vorderingen? :-*

Cilia

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: november 18, 2005, 20:56:12 pm »
Hoi Loes
 die topic had ik inderdaad gelezen en naar aanleiding van die topic heb ik contact gezocht via de E mail met Jefta in de hoop dat hij me kan helpen met een paar vragen .

En Tommy .............. die gekke vriend van mij lacht zich kapot hier en het stomme is in plaats van dat ik de 5 stappen op hem uit probeer doet hij ze op mij..................  ( en dan maar zeggen jij bent gek hahahahahahahaha )
Hij vind het allemaal reuze interessant hoor en zal zeker mee helpen dus het is geen verkeerdig heid van hem  hi vind het gewoon leuk om me te plagen.

En zeker hou ik jullie op de hoogte hoe het gaat.
Eerstmorgen maar eens ff zien hoe het gaat dan gaan we nl voor het eerst kennis maken met een grijsje die als het aan alle kanten klinkt bij ons komt wonen............
Spannend en ik kan bijna niet wachten................

Liefs Cilia

jeske5

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: november 18, 2005, 21:07:05 pm »
veel succes! ben benieuwd, hoop voor jullie dat het klikt!

Cilia

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: november 18, 2005, 22:11:46 pm »
Het zou leuk wezen ja maar ze hoeven niet persee te gaan samenwonen hoor  :) ze mogen ook alle 2 hun eigen huisje blijven houden . Maar  als ze zelf willen mogen ze gerust samenwonen :hart: de keuze blijftbij de gaaitjes zelf  :a036:

liefs Cilia

billy

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: november 18, 2005, 22:14:24 pm »
Veel succes morgen  :a036:
Groetjes Els

Tommy

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: november 18, 2005, 23:43:36 pm »
Citaat
Eerstmorgen maar eens ff zien hoe het gaat dan gaan we nl voor het eerst kennis maken met een grijsje die als het aan alle kanten klinkt bij ons komt wonen............
Spannend en ik kan bijna niet wachten................

Echt heel spannend! Ben benieuwd ;) Veel succes morgen hoor! :-*

Cilia

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: november 19, 2005, 18:42:26 pm »
Ik heb het verslag van vandaag geplaats in het vakje alles overige ..........

Hopelijk volgen julie het daar verder en krijg ik daar de tips hoe nu verder ............

Liefs Cilia