Heee gaat het nog een beetje?

Je zit er echt mee he? en toch denk ik net als de anderen dat er iets aan te doen is.
Ik begrijp dat je nu het liefst geen geschreeuw wilt horen, geen burenruzies, gewoon even helemaal niks meer.
Helaas werkt dat zo niet, tenzij je haar weg doet, maar WIL je dat ECHT.
Je zou misschien aan je buren kunnen uitleggen dat je er zelf ook gek van wordt, maar dat jullie er hard aan werken het te laten stoppen. Vraag ze om tijd en deel je probleem even met ze.
Verdiep je heel erg in die 5 stappen, zorg dat ze mee naar buiten kan maar geef niet steeds aandacht...negeer haar veel, maar ALS ze aandacht krijgt dan ook echt. Dit klinkt meer als een verwende vogel

Dus leer haar dingen over van alles, neem haar mee ,maar laat haar ook zichzelf vermaken.
Je zit er nu zo doorheen dat ik denk dat je het best een plan maakt op papier. Een plan van aanpak, dat geeft rust ,want dan hoef je niet na te denken iedere keer als ze zo doet.
Als je het je kunt permiteren vind ik dit echt een geval om mee naar Hooimeijer te gaan. Juist dit soort dingen zijn niet makkelijk. Een steun in de rug kun je volgens mij wel gebruiken. Maar wat je ook doet, doe haar niet zomaar weg

Heel veel sterkte en als we je moeten helpen dan roep je maar. Je ziet dat er veel mensen met jullie begaan zijn en er graag alles aan doen juillie te adviseren en te steunen