Auteur Topic: caro krijst ontzettend en denk dat ik haar weg doe  (gelezen 39969 keer)

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
Re: caro krijst ontzettend en denk dat ik haar weg doe
« Reactie #90 Gepost op: oktober 04, 2005, 20:40:44 pm »
dat doe ik even morgen als ze het toelaat ze is nu lekker rustig dus laat nu maar even zo

eindelijk een dagje rust :D

Ronald

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: oktober 04, 2005, 20:45:02 pm »
Geniet er dan maar van!

Ronald.

Cosch

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: oktober 05, 2005, 09:04:46 am »
Ik ga me even bemoeien met het kortwiek verhaal!  :)
Als je 1 kant wiek, heeft zij dus alle slagpennen nog aan 1 kant! Nu, na het knippen, is het even wennen voor haar omdat het anders voelt, maar over een poosje zal ze precies weten dat ze nog kan opstijgen en zal ze daarvoor ook de kracht hebben (ontwikkeld)! Je moet haar zo niet mee naar buiten nemen hoor!  :( Neem het risico niet want de kans is groot dat ze weg kan vliegen!
En ja coco dondert ook naar beneden als hij toch probeert te vliegen maar hij is zelf zo dom om te gaan fladderen. Als hij alleen zn vleugels zou spreiden, zou hij naar beneden zweven!
En inderdaad zou ze uit balans zijn als ze aan 1 kant gewiekt is. De ene vleugel vangt meer 'lucht' dan de andere. Dus dan is ze inderdaad uit balans!

Gr Corina

Ronald

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: oktober 06, 2005, 22:08:18 pm »
Hoe gaat het nu Wesly?

Ronald.

Offline wesly

• Aan de leg
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #94 Gepost op: oktober 07, 2005, 21:21:22 pm »
Het gaat echt stukken beter.
Ze krijst nu alleen af en toe en dat is op vriendelijke toon dus niet zo hard.
Ze reageert al goed op het woordje nee nu is het vaak dat ze 2 keer krijst en dan de 3e keer stopt dan weet ze dat ze naar de andere kamer moet.
We hebben nu ook boekjes 1: Het gedrag van kromsnavels; erg intressant er staan een hoop dingen in die ik herken. Staat een hoop nutige informatie in die voor ons zeer makkelijk zijn 2: Klikker trainen ; We gaan volgend weekend aan een intensieve training beginnen met caro met behulp van het klikker systeem. Bijna hetzelfde als de 5 stappen en met behulp van de 5 stappen.

Bijten doet ze ook soms ook daar zijn we ook hard voor aan het werk. Alleen het belonen als ze het goed doet gaat nog niet zo makkelijk. Wij hebben nartuurlijk weer een kieskeurig mevrouwtje, het word dus nog een hele kluif om uittezoeken wat mevrouw echt lekker vind

Het wieken is alleen geen succes geweest mevrouw vliegt nog steeds de kamer rond :CENS
ik ben vandaag ook weer bezig geweest haar eiland en speel ruimte te vergroten ze kan strx lekker klimmer en klauwteren.

Ik zoek dus eigenlijk nog steeds een vertrouwt iemand die goed kan wieken.
Het liefst iemand thuis want dierenartsen heb ik het niet zo op ze doen het alleen maar voor het geld (mijn mening)
Anders moeten we toch een keer een ritje gaan plannen naar waalwijk.

Ik heb volgende week lekker drie dagen extra vrij dus hoef maar 2 dagen te werken.
Deze tijd ga ik voornamelijk besteden aan de tuin en binnen huise klussen ( woon hier nog niet zo lang en moet nog een paar dingen afmaken)
Het zou dus erg leuk zijn om met caro samen de tuin te doen. Zij lekker op haar stokje en wesly lekker met de schop aan de gang.  :CENS
Misschien maak ik wel een schepje voor caro kan ze mooi meehelpen:P

Zo hoop dat jullie weer genoeg informatie hebben!

Groetjes en een heel fijn WEEKEND!!!!!

Ronald

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: oktober 07, 2005, 21:48:00 pm »
In mijn oren klinkt dit eigenlijk heel goed. Ik ben blij dat je ff wat van je laat horen trouwens!

Ook ben ik blij dat je een intensieve training wilt gaan doen! Volgens mij geloof je er nu zelf ook meer in dat het best goed komt met Caro.

Tja en belonen... Dat kan natuurlijk ook met je stem, of misschien met gepelde zonnebloempitjes zodat het snel en makkelijk verwerkt wordt? Zakjes kan je bij de Appie Heijn kopen en staan bij de bakproducten. Nadeel is dat die pitjes voor 50% uit vet bestaan.

Ik wens jullie veel succes verder en hou ons op de hoogte!

Ronald.

Tommy

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: oktober 07, 2005, 21:49:43 pm »
Fijn dat je vooruitgang merkt :thumbsup:

Citaat
Klikker trainen ; We gaan volgend weekend aan een intensieve training beginnen met caro met behulp van het klikker systeem. Bijna hetzelfde als de 5 stappen en met behulp van de 5 stappen

Leuk dat je daarmee bezig gaat, maar ik moet toch even zeggen ,dat hoewel deze 2 manieren goed naast elkaar kunnen bestaan , clickeren iets heel anders is dan de 5 stapjes ;)

Veel succes met klussen ,tuinieren, met Caro en ik wens je ook een fijn weekend :-*

Offline wesly

• Aan de leg
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #97 Gepost op: oktober 07, 2005, 22:02:59 pm »
We gaan een uurtje per dag trainen 30 min smorgens 30 min savonds moet vol te houden zijn toch ( voor caro en voor mij :P) Misschien word het na een tijdje wel meer maar moet niet te veel van haar vragen want dan verliest ze aandacht en schiet je er niks mee op

Stel  ze doet het 5 keer goed in het half uur ( verwacht er niet te veelk van aan het begin) dan heeft ze 5 zonnenpitjes op dat is toch niet zo heel erg??????

en inderdaad ronald we geloven we er nu weer 100% in en we maken haar gewoon de liefste edel van nedeland  :P ;) behalve tjick dan :P

Heeft er iemand niks te doen dit weekend?
Iedereen die een schop bij heeft is welkom  :)

Ronald

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: oktober 07, 2005, 22:48:57 pm »
Ik had je natuurlijk graag een handje geholpen als je hier wat in de buurt had gewoond ;)

Ronald.

Offline wesly

• Aan de leg
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #99 Gepost op: oktober 08, 2005, 02:01:33 am »
kom wel een keer voor je huis staan als caro flink schreeuwt

Eindelijk bedtijd :P

Ronald

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: oktober 08, 2005, 02:04:12 am »
Teruste.

Ronald.

Offline wesly

• Aan de leg
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #101 Gepost op: oktober 08, 2005, 02:05:29 am »
trusten ronald  :-*

Cosch

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: oktober 08, 2005, 11:10:02 am »
Goed te horen dat het beter gaat!  :thumbsup:
Je weet nu toch hoe je moet wieken? Dus dan kun je de andere kant toch zelf doen? Straks moet je het ook zelf gaan bijhouden.
De plaatjes staan op het forum!

Succes

Gr Corina

Offline wesly

• Aan de leg
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #103 Gepost op: oktober 08, 2005, 11:14:22 am »
ik begin niet aan het zelf doen.
Dat durf ik niet  :-[

Cosch

• Gast
« Reactie #104 Gepost op: oktober 08, 2005, 11:32:58 am »
Ja maar hoe ga je het bijhouden dan? Elke keer als er veer uitkomt naar een dierenarts word een beetje duur.
Misschien nog een paar keer meekijken en dan durf je het wel zelf!
Mag je haar vleugels uitvouwen?

Gr Corina