Het gaat echt stukken beter.
Ze krijst nu alleen af en toe en dat is op vriendelijke toon dus niet zo hard.
Ze reageert al goed op het woordje nee nu is het vaak dat ze 2 keer krijst en dan de 3e keer stopt dan weet ze dat ze naar de andere kamer moet.
We hebben nu ook boekjes 1: Het gedrag van kromsnavels; erg intressant er staan een hoop dingen in die ik herken. Staat een hoop nutige informatie in die voor ons zeer makkelijk zijn 2: Klikker trainen ; We gaan volgend weekend aan een intensieve training beginnen met caro met behulp van het klikker systeem. Bijna hetzelfde als de 5 stappen en met behulp van de 5 stappen.
Bijten doet ze ook soms ook daar zijn we ook hard voor aan het werk. Alleen het belonen als ze het goed doet gaat nog niet zo makkelijk. Wij hebben nartuurlijk weer een kieskeurig mevrouwtje, het word dus nog een hele kluif om uittezoeken wat mevrouw echt lekker vind
Het wieken is alleen geen succes geweest mevrouw vliegt nog steeds de kamer rond

ik ben vandaag ook weer bezig geweest haar eiland en speel ruimte te vergroten ze kan strx lekker klimmer en klauwteren.
Ik zoek dus eigenlijk nog steeds een vertrouwt iemand die goed kan wieken.
Het liefst iemand thuis want dierenartsen heb ik het niet zo op ze doen het alleen maar voor het geld (mijn mening)
Anders moeten we toch een keer een ritje gaan plannen naar waalwijk.
Ik heb volgende week lekker drie dagen extra vrij dus hoef maar 2 dagen te werken.
Deze tijd ga ik voornamelijk besteden aan de tuin en binnen huise klussen ( woon hier nog niet zo lang en moet nog een paar dingen afmaken)
Het zou dus erg leuk zijn om met caro samen de tuin te doen. Zij lekker op haar stokje en wesly lekker met de schop aan de gang.

Misschien maak ik wel een schepje voor caro kan ze mooi meehelpen:P
Zo hoop dat jullie weer genoeg informatie hebben!
Groetjes en een heel fijn WEEKEND!!!!!