Auteur Topic: papegaai is stil  (gelezen 4657 keer)

michiel1981

• Gast
papegaai is stil
« Gepost op: oktober 03, 2005, 21:08:56 pm »
sinds vandaag is me papegaai heel stil en slaapt hij veel (wel op 1 poot). denken jullie dat di rede is om hem naar een dierenarts te sturen?  ik ben heel bezorgt ???

Cheetah

• Gast
Re: papegaai is stil
« Reactie #1 Gepost op: oktober 04, 2005, 01:09:27 am »
Hoe oud is de vogel? Maakt hij verder nog geluid? Eet hij, drinkt hij?

Cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: oktober 04, 2005, 08:43:04 am »
Ik denk niet dat je je direct zorgen hoeft te maken! Soms zijn ze wel es wat stiller. Misschien drukke dag gehad? Gestoord in zn slaap die nacht ervoor? Als hij vandaag weer zo stil is, kun je altijd nog verder kijken!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #3 Gepost op: oktober 04, 2005, 09:10:38 am »
Kijk het inderdaad maar heel even aan. Sjakko is ook wel eens wat stiller en ik ben dan ook snel bezorgd. Tot nu toe is er nog nooit wat aan de hand geweest, het ging altijd snel weer over! ;)

michiel1981

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: oktober 04, 2005, 12:56:20 pm »
vandaag is ie weer stil en hij reageerd wel op de bel en mij maar ik vertrouw het niet en heb toch een afspraak gemaakt bij een speciale vogelpraktijk. mijn papegaai is mijn allesje  :'(

Cosch

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: oktober 04, 2005, 12:58:38 pm »
Als je het niet vertrouw moet je inderdaad gaan!
(ken het gevoel ook) Succes
Laat even weten wat hij zei he!

Gr Corina

Koko

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: oktober 04, 2005, 13:02:23 pm »
succes, en laten we hopen dat het mee valt

Groetjes
Boudewijn

marry

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: oktober 04, 2005, 13:05:01 pm »
o wat naar nou :o heel veel sterkte ik hoop dat het meevalt. gr marry

jaantje

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: oktober 04, 2005, 13:06:40 pm »
Heel veel sterkte ermee,hoop dat alles goed is met je gaaitje :-*

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #9 Gepost op: oktober 04, 2005, 18:59:18 pm »
En? ...

pika

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: oktober 04, 2005, 20:49:35 pm »
Gossie, ik hoop dat jouw gaai zich gauw beter voelt. Lijkt me helemaal niks een stil gaaitje. Zelf ben ik ook heel gauw bezorgd, maar je kunt altijd beter het zekere voor het onzekere nemen. Hoe gaat het nu? Wanneer moet je met hem naar de arts? Heel veel sterkte :-*

michiel1981

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: oktober 05, 2005, 11:48:23 am »
ik ben geweest en oh oh wat ben ik geschrokken  :o
hj bleek zwaar ondervoed te zijn, waarschijnlijk over een periode van 3 dagen (bij vogels schijnt het nogal snel te gaan)
blijkbaar trakteer ik hem zoveel op fruit en lekkers dat ie de kleine zaadjes die in ze bakje zitten niet meer eet.
fruit schijnt totaal niet voedzaam te zijn afgezien van de vitaminen en ik heb nu een voedingsschema meegekregen.
ik geef hem nu 2 x per dag een spuitje met medicijn en smorgens een eetlepel zaad en s
« Laatst bewerkt op: oktober 05, 2005, 11:50:30 am door michiel1981 »

Tommy

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: oktober 05, 2005, 11:49:59 am »
Jeemig  :o

Nou ja, gelukkig ben je gegaan en is het niets ernstigers :thumbsup:
Weer wat geleerd ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: oktober 05, 2005, 11:55:05 am »
Jeetje zeg! Wie had dat gedacht! Wat goed van je dat je naar je gevoel hebt geluisterd!
Is het een idee om hem, als hij weer bijgekomen is, proberen over te zetten op pellets? Dan weet je zeker dat hij niet het lekkere eruit pakt! En dat hij dus alles binnenkrijgt wat hij nodig heeft!
Waar is yakult goed voor bij vogels? Nog nooit van gehoord, dat vogels dat krijgen!

Gr Corina

marry

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: oktober 05, 2005, 12:05:29 pm »
o wat erg  :o goed dat je zo naar je gevoel hebt geluisterd  :thumbsup: ik heb het hier met djarno hij eet wel die zaden maar hij vertikt het om die pellets te eten wat ik ook doe. nu heb je hier bij de dierewinkel papagaaieneten in die zak zit alles tot krachtvoer toe. alles wat ze nodig hebben zit er in verwerkt ik wacht nog even af en als djarno toch die pellets niet gaat eten ga ik kijken wat hij met die voeding doet. het is alleen niet goedkoop zo een klein zakje is al vijf en een halve euro maar ja dan is het niet anders  :CENS ben hier toch wel erg van geschrokken. heel veel sterkte toegewenst en echt knap dat je het zo aanvoelde  :-* gr marry