Auteur Topic: Weigert om uit de kooi te komen.  (gelezen 2274 keer)

jaartje

• Gast
Re: Weigert om uit de kooi te komen.
« Reactie #15 Gepost op: oktober 11, 2005, 19:37:40 pm »
 :thumbsup:

Helemaal mee eens!! ;)

Bettie

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: oktober 19, 2005, 18:51:58 pm »
Allemaal bedankt voor het meedenken.
Maar ik heb de oplossing al gevonden, breng hem nu 's avonds naar boven om te slapen dus hij krijgt meer nachtrust. De eerste morgen wou hij dus niet uit de kooi komen, dus heb hem mooi laten zitten en dat vond meneer niet leuk want ik ging naar beneden. Een tijdje later weer naar boven ik vraag of hij eruit komt en hij komt direct naar het deurtje en stapt ook zo vanuit de kooi op. Goed belonen natuurlijk. Geef hem nu ook geen eten meer in de kooi krijgt hij alleen nog op zijn boom. Hij zit nu alleen nog in de kooi als ik weg moet en 's morgens weet hij niet hoe gauw hij op mijn hand moet stappen.

En sommigen hadden het hier ook niet goed begrepen las ik want hij wou wel alleen uit de kooi komen als ik het deurtjes los zet, maar dat was mijn bedoeling niet hij moet van mij opstappen vanuit de kooi, en dat vertikte hij. Op zich is het wel een onzeker gaaitje kun je overal wel aan merken, zelfs met de vijf stapjes gaat het niet altijd goed.
Ik dacht laat ik dit toch maar even vertellen misschien heeft iemand anders hier ook nog wat aan.

Tommy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: oktober 19, 2005, 20:48:00 pm »
Wat heb je dat goed opgelost Bettie ;) :-* :thumbsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober 20, 2005, 08:40:04 am »
Wat goed bedacht!  :thumbsup:  ;D
Als hij nu lekker aandacht wil, moet hij wel luisteren en opstappen om naar beneden te gaan!
Fijn dat het zo goed gaat en leuk dat je dat even kom vertellen!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #19 Gepost op: oktober 28, 2005, 10:33:56 am »
Jaja, slimmer zijn als je gaai.. datt lukt vaak toch wel..  :thumbsup: