hoi, bedankt, voor je reactie, dat artikel heb ik gelezen, ik hoopte zeg maar, op wat extra info of suggesties, het zit namelijk zo, hij heeft vlak na het wormen gedoe een paar keer onverteerde zaden gepoept, maar dat doet hij nu niet meer, (maar het is alleen niet meer zoals het er bij de anderen uitziet, de kleur is veel lichter en het is minder stevig) alle andere symptonen heeft hij ook nooit gehad, maarja, de alarmbellen zijn bij mij al wel aan het rinkelen natuurlijk, en ik wil gewoon geen enkel risico lopen, nou heeft hij gelukkig al een tijd apart van de anderen gezeten, alleen zijn vrouwtje zat er al bij, en die heeft nergens last van, alleen tijdens de wormkuur zag haar ontlasting er wat vreemd uit. ook heb ik ze expres een tijd op alleen zaden gezet om het in de gaten te houden, en er zitten geen onverteerde zaden meer in. ook waren er geen afwijkingen in de ontlasting gevonden bij het onderzoek..(dus dan vraag ik me af heeft hij het nou wel of niet?)
de rontgenfoto wil ik dus laten maken om het (kds) echt uit te sluiten.
ik ga sowieso nog met de arts in overleg, wat we nu het beste kunnen doen, misschien kan hij eerst een tijdje ter observatie er naartoe, zodat hij niet onnodig onder narcose hoeft.
in ieder geval bedankt voor het meedenken, en ik laat de afloop nog wel weten.
groetjes marjan