Auteur Topic: bont boertje en grijze roodstaart  (gelezen 5526 keer)

Tommy

• Gast
Re: bont boertje en grijze roodstaart
« Reactie #45 Gepost op: oktober 15, 2005, 12:43:54 pm »
Ik begrijp je misschien niet zo goed Frank.  :-[
Vind jij het dan raar dat mensen eerst willen weten WIE dat bod doet? Niet iedereen is een handelaar en niet iedereen die een bod doet is "een leuke potentiele eigenaar" toch?

Wickingh

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: oktober 15, 2005, 12:55:45 pm »
Hai Daphne,

maar dat zeg ik ook niet, bij mij gaat een vogel niet mee als ik de aspirantkoper niet zie zitten al bieden ze 2 of 3 keer de normale prijs.
Zodra mensen het hebben over een vraagprijs wordt daarmee aangegeven dat men wenst te onderhandel en zelf vind dat de prijs nog naar beneden kan , daar kan je in meegaan of niet die keuze is aan iedereen vrij.
Het enige wat ik bedoel te zeggen , dat hoe een vogel ook ge- of verkocht wordt , er altijd sprake is van een vorm van handel.
Ik heb de Dikke van Dale niet bij de hand  :CENS , maar daar zal zo iets over staan ,als het uitwisselen van goederen, diensten en geld in ruil voor andere goederen , diensten of geld.
Hoe je het ook wend of keert bij de koop of verkoop van een levend wezen is er sprake van een vorm van handel, of je het er nu mee eens bent op de manier hoe gaat of niet,

:CENS g Frank

Tommy

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: oktober 15, 2005, 13:01:59 pm »
Owhhhhhhhhh dan zijn we het dus eigenlijk best eens ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: oktober 15, 2005, 13:04:06 pm »
Owhhhhhhhhh dan zijn we het dus eigenlijk best eens ;)

Hai Daphne,

dat ze we op het eind toch altijd  ;);D  ;D  ;D

;D g Frank

Tommy

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: oktober 15, 2005, 13:05:16 pm »
Das waar ;D