Auteur Topic: Douchen  (gelezen 24745 keer)

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
Re: Douchen
« Reactie #150 Gepost op: januari 07, 2007, 19:29:51 pm »
Ze hebben weinig keus als ze niet kunnen vliegen  tongue2

Ahh nee,maar het is belangrijk om te douchen dus,en een nootje................altijd lekker  :)

Dorian

• Gast
« Reactie #151 Gepost op: januari 07, 2007, 19:31:40 pm »
Pinkey vind de minidouchdruppeltjes (nevel) het lekkerst. En de warmte die in ons minihokje hangt...
Zolang de deur dicht blijft blijft zij ook rustig zitten, gewoon lekker genieten van de spettertjes.
En als ik haar met de douchekop nat spuit vindt ze het prima, alleen wordt ze nooit echt nat. Alles druipt er gewoon af...

Binnenkort met 2 gaaien onder de douche  :hart:

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #152 Gepost op: januari 07, 2007, 19:33:21 pm »
Gezellig  :a036:

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #153 Gepost op: januari 07, 2007, 19:35:50 pm »
of ze het echt leuk vinden zou ik niet durven zweren ,maar wat moet dat moet

als flip echt zin heeft om te badderen gebeurt het in zijn zwembadje op de keukentafel,kon je zien op het filmke waar tuur er niet bij mocht  :)

giggles

• Gast
« Reactie #154 Gepost op: januari 07, 2007, 22:29:53 pm »
  • Tigo wordt helemaal gek als hij water hoort stromen. Soms vergist ie zich en denkt hij dat ie onder de douche staat als we aan het stofzuigen zijn. Dan duikt ie in zijn drinkbakkie... (de sukkel  cheesy2 )
  • Balou is een zaterdagochtend doucher... Andere dagen zit hij er alleen maar een beetje bij. Te genieten van de dampen en de warmte, maar op zaterdagochtend...  :yahoo: Ik snap het zelf ook niet helemaal, maar ja... Tiss nou eenmaal zo  ???
  • Diva, vindt er echt geen ene r :-X t aan. Die probeert echt zo ver mogelijk van de straal weg te blijven, maar helaas voor haar, moet ook zij er één keer in de zoveel tijd aan geloven  >:D En ze lijkt het te accepteren  ::)
  • Lola, vindt douchen ook helemaal geweldig... Ze begint dan zo fanatiek rondjes te draaien op de stok, dat ze vergeet dat ze nog een staart heeft van bijna een halve meter lang, die ook nog over de stok heen moet. Ze maakt dan echt de liefste geluidjes  :hart:

BalouTigoDivaLola

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #155 Gepost op: januari 08, 2007, 12:26:41 pm »
Dat badderen tijdens het stofzuigen is heel bekend,hebben meer gaaitjes een hobby van gemaakt  cheesy2

Max is een zondagbadderaar,duikt bijna elke zondag zelf in de waterbak,al gedouched of niet  shootme

TWEETY

• Gast
« Reactie #156 Gepost op: januari 08, 2007, 21:17:35 pm »

BalouTigoDivaLola

waaw ! elke dag met een andere gaai in de douche  coolthumb  :shipwrecked:

giggles

• Gast
« Reactie #157 Gepost op: januari 08, 2007, 21:46:23 pm »
Af en toe ga ik ook wel is alleen hoor en soms als Ilona heel lief is gaan we ook gewoon met ze 2en douchen, maar je hebt gelijk Sandra... We gaan hier bijna elke dag met een gaai onder de douche  :)

qliqi

• Gast
« Reactie #158 Gepost op: januari 09, 2007, 11:58:58 am »
same hier, ik heb er vier en douche de papegaaien om de dag. de ene dag gaat er eentje met mij en eentje met mn vriend onder de douche, de volgende dag de andere twee.

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #159 Gepost op: januari 09, 2007, 12:01:38 pm »
lijkt me echt zo gezellig  :hart:
als ik nies zit cor al te schudden, dus dat wordt niets hier  ;D

Dorian

• Gast
« Reactie #160 Gepost op: januari 13, 2007, 11:46:31 am »
Pinkey is ook alleen in het weekend een echt douchende vogel. En de andere dagen liever niet.... Tenzij het neveldruppeltjes zijn, maar die vindt ze tot nu toe alleen lekker als ze uit de douchekop komen en niet uit een plantenspuit...  ??? cheesy3

noa

• Gast
« Reactie #161 Gepost op: januari 16, 2007, 17:10:34 pm »
noa vind het ook heerlijk om te douche.
ik heb zo'n douchestandaard voor aan de muur, daar kan ze lkkr op zitten.
meestal doe ik de douche kop op de stang zodat het water van boven af komt.
dat vind ze heerlijk, dan gaat ze helemaal met der lichaam heen en weer ( soort disco dansen haha) :)
alleen als ik haar in wrijf ( gewoon met water) zodat ze goed doorweekt is vind ze minder leuk :angry:

Sanco

• Gast
« Reactie #162 Gepost op: januari 16, 2007, 17:19:48 pm »
Tony vindt er gewoon echt helemaal niets aan! Als ik zeg, Tony lekker douchen? zet ie z'n veertjes bol en rent ie naar de andere kant van de kooi waar ik er niet bijkan. Maar goed hij moet toch, en als ik klaar ben met hem en hem op zijn kooi terugzet, zegt ie de rest van de middag niets meer tegen me.. Woest op de wereld hahahha!  ;D

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #163 Gepost op: januari 16, 2007, 17:33:04 pm »
Tony vindt er gewoon echt helemaal niets aan! Als ik zeg, Tony lekker douchen? zet ie z'n veertjes bol en rent ie naar de andere kant van de kooi waar ik er niet bijkan. Maar goed hij moet toch, en als ik klaar ben met hem en hem op zijn kooi terugzet, zegt ie de rest van de middag niets meer tegen me.. Woest op de wereld hahahha! ;D

same here ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #164 Gepost op: januari 16, 2007, 18:53:41 pm »
 ;D

Coco hier ook.  ::)

En kaya daarentegen is helemaal tevreden!