Auteur Topic: Douchen  (gelezen 24780 keer)

Wickingh

• Gast
Re: Douchen
« Reactie #75 Gepost op: maart 29, 2005, 01:36:36 am »
Hallo,

dit vind ik genieten,

was getekend Frodo

Wickingh

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: april 03, 2005, 13:48:46 pm »
Paris onze halmahera edelman na een heerlijke douche

Offline matybu

• NOP Sponsor
  • Net geringd
  • Geslacht: Man
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #77 Gepost op: april 13, 2005, 21:59:19 pm »
Ik heb ons grijsje Brenda vandaag voor het eerst mee genomen onder de douche en ik moet zeggen het is mij niet tegen gevallen.
Zij reageerde niet paniekerig of bang maar wilden alleen op mijn schouder zitten en genoot van het water dat naar beneden kwam.
Omdat zij allleen aan de bovenkant nat werd heb ik haar gepakt en omgedraaid op haar rug zodat zij goed nat geworden was. :'(
Alleen het afdrogen met een handdoek vond ze niet echt leuk dus moest ze verder maar op haar kooi drogen. En daar had zij weer snel het hoogste woord. Het is dus voor herhaling vatbaar.

Gr. Kees. :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #78 Gepost op: april 14, 2005, 10:41:08 am »
Maar afdrogen hoeft ook niet hoor! Doe ik nooit. Hij schudt het zelf wel  af.. en als je maar 's morgens doucht heeft ie genoeg tijd om droog te worden tot de avond!! ;) Wel heerlijk dat hij er van geniet!! :thumbsup:

Ronald

• Gast
« Reactie #79 Gepost op: mei 02, 2005, 16:05:18 pm »
Onze Tjickie is vandaag met mij mee geweest onder de douche. Andere keren deden we haar in de wasbak maar nu dus voor het eerst mee onder de douche. Ik had niet het idee dat ze het erg vond, ze gaf geen kik en na de tijd zat ze zich lekker uit te schudden en zag ze er uit als een verzopen kater..  ;D Wel probeerde ze 1 keer weg te komen maar we gingen daarna vrolijk verder. Na de tijd nog even lekker afgedept met een handdoek. Daarna zat ze lekker op haar stok in de kooi weg te dromen.

Heb ik nog een vraagje. Wat is nu eigenlijk de beste temperatuur voor een gaaiendouche?

Groetjes, Ronald.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #80 Gepost op: mei 03, 2005, 15:27:38 pm »
Lauw!  ;)

Ronald

• Gast
« Reactie #81 Gepost op: mei 03, 2005, 15:31:28 pm »
Duidelijk.

Ronald.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #82 Gepost op: mei 03, 2005, 20:05:10 pm »
 ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #83 Gepost op: mei 18, 2005, 09:02:33 am »
Ik weet niet wat er aan de hand is met Coco de laatste tijd.  ;D  Maar sinds een maandje gaat tie elke keer als er iemand gaat stofzuigen badderen! Zodra de stofzuiger aan gezet wordt sprint meneer naar zijn waterbakje en gaat even uitgebreid badderen!

:CENS  :CENS  :CENS

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #84 Gepost op: mei 18, 2005, 09:29:50 am »
Dat is hier ook een bekend beeld!! Droge lucht ofzo? Als Sjakko dat doet, pak ik hem en houd hem even onder de douche!!! ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: mei 18, 2005, 09:33:30 am »
Das grappig dat Sjakko dat ook doet!
Nou dan zal daar vast wel een reden voor zijn!

Misschien inderdaad droge lucht! Geen idee!

Gr Corina

Iris

• Gast
« Reactie #86 Gepost op: mei 18, 2005, 22:34:48 pm »
JEE!!! Wat een geweldig forum is dit, zeg!!!!  :thumbsup:

Ik ga Sjefke een douchebak in zijn kooi zetten...

Douchen is voor hem een Ramp!! Hij fladderd door de hele badkamer... Met kleine wondjes als gevolg van zijn onhandige vliegwerk!!!
De wasbak, daar kruipt hij zo uit!!

Maarre... laten jullie die douchebak altijd staan? Poept hij dit niet vol???

Veel liefs,
Iris

Ronald

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: mei 18, 2005, 23:13:04 pm »
Wat ik al een paar keer heb gelezen is dat ze wanneer ze zien dat de gaai zich in zijn drinkbak gaat badderen gauw een schaal met water op de bodem van de kooi zetten zodat ie daar in verder kan badderen.

Zelf doe ik dat niet maar doe ik Tjickie 1 keer in de 2,3 dagen onder de douche. Ze vindt het nog niet zo fantastisch maar stribblet niet tegen.

Groetjes, Ronald.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #88 Gepost op: mei 19, 2005, 08:43:39 am »
Als je dit hele onderwerp doorleest, zie je inderdaad dat ik soms een schaal onderin de kooi zet, als hij in zijn drinkbakje wil gaan badderen.. (staat ook een foto van bij). Dat is precies het goede moment, want dan heeft hij er zin in.. Ik laat hem daarna niet staan en moet ook de beukensnippers gaan verversen, omdat het dan behoorlijk nat is en ik bang ben voor schimmels..  ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #89 Gepost op: mei 19, 2005, 09:10:24 am »
Douchen is voor hem een Ramp!! Hij fladderd door de hele badkamer... Met kleine wondjes als gevolg van zijn onhandige vliegwerk!!!
De wasbak, daar kruipt hij zo uit!!

Maarre... laten jullie die douchebak altijd staan? Poept hij dit niet vol???

Wij hebben thuis geen douche bak. Gewoon tegels. En dan loopt hij wel helemaal naar het uiterste hoekje van de douche. Maar ja de straal komt daar ook!  ;D Dus hij ondergaat het ondertussen. Heb je al eens geprobeerd met een platenspuit te nevelen in de kooi? Of dat je hem op een standaard in de douche zet?

Gr Corina