Auteur Topic: Coco bij Sjakko  (gelezen 4500 keer)

Ronald

• Gast
Re: Coco bij Sjakko
« Reactie #15 Gepost op: oktober 11, 2005, 23:44:15 pm »
Ja. Ik loop er al een tijdje mee. Heb 2 maandjes geleden al aan Corina gevraagd of ze voor mij wil knippen. Jij mag het uiteraard ook doen. ;)

Je had het er inderdaad een tijdje geleden ook al over ja.

Zou je niet wachten tot het voorjaar? Wanneer je tuin klaar is en het mooie weer hopelijk komt.

Nu is het natuurlijk ook nog schitterend weer, maar voor hoelang? ???

Ronald.

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #16 Gepost op: oktober 11, 2005, 23:47:25 pm »
He joh!
Ik dacht dat ik de eer kreeg maar blijkbaar niet!  ;)

Gr Corina

Oh jee  :CENS

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #17 Gepost op: oktober 11, 2005, 23:50:21 pm »
Je had het er inderdaad een tijdje geleden ook al over ja.

Zou je niet wachten tot het voorjaar? Wanneer je tuin klaar is en het mooie weer hopelijk komt.

Nu is het natuurlijk ook nog schitterend weer, maar voor hoelang? ???

Ronald.

Daar heb je wel gelijk in ja. Kan ik hem de winter nog lekker laten vliegen in de woonkamer.

Nu vliegt ie alleen maar op commando vanaf mijn hand naar de kooi hoor. Hij maakt geen rondvluchten ofzo. Ik hoef niets in veiligheid te brengen in de woonkamer.  ;D

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober 12, 2005, 00:23:12 am »
S'winters gaan ze hier gewoon mee naar buiten hoor :)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #19 Gepost op: oktober 12, 2005, 00:25:47 am »
[quote author=Aaran

Aaranâ„¢

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: oktober 12, 2005, 00:29:03 am »
Je weet hoe ik erover denk :)

Een roodstaart is meer een klimmer ipc. een vlieger jou gaaitje vliegt al niet inhuis en zal dus ook niks missen,
hij krijgt er alleen maar meer voor terug :D

Cosch

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: oktober 12, 2005, 00:31:11 am »
Natascha heeft gesproken!  ;D

Gr Corina

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #22 Gepost op: oktober 12, 2005, 00:34:02 am »
Ja. Maar hij krijgt er meer voor terug wanneer ik hem ook daadwerkelijk mee naar buiten ga nemen. Ik ga hem dus echt niet mee het openbaar meenemen. Ik zie mijzelf niet met een gaai op straat lopen. Blijf dat raar vinden. Daar heb ik mijn mening al eens over gegeven. Het rare is dat ik het niet erg vind met de gaai van een ander.  :CENS Het zal wel een drempel zijn.

Wanneer volgend zomer de tuin af is, heeft hij er pas echt profijt van. Dan kan hij ook daadwerkelijk mee naar buiten. Ik neem hem nu ook weleens op de hand mee naar buiten, maar dan hou ik met mijn vinger zijn pootjes vast, of leg ik mijn hand op zijn rug en druk hem tegen me aan om te kroelen. Dat vindt hij ook prima.

Nanda

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: oktober 12, 2005, 08:29:26 am »
Tja, dan kan je inderdaad net zo goed even wachten met wieken. Maar een gaai met zijn pootjes is in de sneeuw (als we dat krijgen dit jaar) is ook lachen hoor.......Moet je die kop dan eens zien....even snavel erin....Brrrrrr...wat is dat nou voor koud spul..... ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #24 Gepost op: oktober 12, 2005, 08:54:07 am »
Corina is gisteren ook mee geweest de honden uit laten, dat is het kleine rondje aan het eind van de middag, dus niet de grote wandeling aan de rivier. Het is dus maar even en onderweg kom ik van alles tegen. Ze ziet auto's, fietsen, mensen, etc. Inmiddels vindt ze het echt leuk om mee te gaan en stapt gretig op als we gaan.
Ik wil dit echt vol blijven houden en omdat het zo'n kort stuk is, kan dat volgens mij heel lang, behalve bij ijzige vrieskou met wind ofzo..

Pascal, het is gewoon dat je zelf in het begin het idee hebt vanhet is raar en jezelf ziet lopen, maar dat is zo over hoor, dan denk je er helemaal niet meer aan.. :)

Jammer dat je er niet bij was ja, het was zulk heerlijk weer, niet te geloven en wij raken niet uitgepraat over die vogels, dat is het leuke..  ;D

Tommy

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: oktober 12, 2005, 11:24:12 am »
Een klimmende gaai krijgt meer beweging dan een vliegende! :) Misschien ook een reden?

En wat Loes zegt, dat is zo hoor. Je ziet jezelf eerst en het voelt zoooooo gek en vreemd  ::) Maar als je in je eigen dorp of buurt blijft, dan wennen mensen er snel aan. In dat topic van opmerkingen, die opmerkingen krijg ik nu allang niet meer iedere dag. Ik neem ze vaak mee als het rustig is, lekker met de honden uit. En ik neem ze ook wel eens mee naar de supermarkt...eigenlijk krijg je dan vooral korte leuke reacties is mijn ervaring, mensen zijn verder te druk met hun boodschappen.

Wil je gewoon niet graag mensen tegenkomen, dan zoek je wat rustiger plekken op toch? Dus niet zondags in het bos ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: oktober 13, 2005, 13:13:02 pm »
Het was ook zo leuk om die cliche verschillen tussen mannetjes en popjes zo duidelijk te zien!
Coco is groot, donker, groter kop en snavel in vergelijking met Sjakko. Die is kleiner en lichter!

Tja, dan kan je inderdaad net zo goed even wachten met wieken. Maar een gaai met zijn pootjes is in de sneeuw (als we dat krijgen dit jaar) is ook lachen hoor.......Moet je die kop dan eens zien....even snavel erin....Brrrrrr...wat is dat nou voor koud spul..... ;D
Ja dat lijkt me geweldig! Ik ben van plan om hem ook telkens mee naar buiten te nemen zodat tie kan wennen aan het koudere weer! En dan moet tie straks ook in de sneeuw!
Nu alleen hopen dat er sneeuw komt!

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #27 Gepost op: oktober 14, 2005, 10:32:36 am »
Dan gaan we vanavond weer een rondje met de honden, Corina! Voor het donker! ;)

Jaja, want Coco komt weer vandaag en Japie van Pascal ook!! Super, ik verheug me er erg op!! :thumbsup:

Koko

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: oktober 14, 2005, 10:47:54 am »
Dan gaan we vanavond weer een rondje met de honden, Corina! Voor het donker! ;)

Jaja, want Coco komt weer vandaag en Japie van Pascal ook!! Super, ik verheug me er erg op!! :thumbsup:

en dan willen we wel weer van die geweldige foto's zien

Groetjes
Boudewijn

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
« Reactie #29 Gepost op: oktober 14, 2005, 11:09:27 am »

Orrie komt ook mee.  ;)

en dan willen we wel weer van die geweldige foto's zien

Fotocamera ligt al weer aan de oplader Bouwewijn.  :thumbsup: