Auteur Topic: Op commando poepen  (gelezen 1718 keer)

manuel

• Gast
Op commando poepen
« Gepost op: januari 05, 2005, 17:59:30 pm »
hoe leer je een papagaai om zindelijk te worden?? is wel makkelijk dat hij bijv. op commando  poept :D

fujimo

• Gast
Re: Truukjes aanleren
« Reactie #1 Gepost op: januari 05, 2005, 18:25:33 pm »
hoe leer je een papagaai om zindelijk te worden?? is wel makkelijk dat hij bijv. op commando  poept :D

Moet je mee uitkijken want er zijn er die het zo aanleren dat ze alleen nog maar op commando willen poepen.
Als je je gaai aanleert om alleen maar in de kooi te poepen en hij is wel eens lang uit de kooi kun je ook problemen krijgen als ze het te lang ophouden

manuel

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: januari 05, 2005, 21:03:02 pm »
ik zou hier haast een andere topic voor moeten openen ( dus mods mocht het teveel afwijken kunnen jullie hem dan als nieuw topic plaatsen?)

maar poept de gaai jullie niet onder als jullie bijv. een dagje uit zijn? kan me voorstellen dat die gaai op een gegeven moment toch moet?

Aaran

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: januari 05, 2005, 21:11:13 pm »
Aaran en lolly poepen me niet onder, lolly is nog aan het leren dus maakt af en toe een fout,

Aaran als die bij me zit gaat hij schuren met zijn kont, dan zeg ik meteen tegen hem, wachten he........? en dan zorg ik dat zijn kont  ::) ergens zit waar de poep niet op mij valt. En dan zeg ik hem "nu mag je poepie doen"

Lekker krom op geschreven hihihi, ze hoeven hier niet perse in de kooi te poepen, ik vind het allang best als het niet op mij belant ;D

manuel

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: januari 05, 2005, 21:25:17 pm »
dus aaran poept eigenlijk wel een beetje op commando ;)

inderdaad het maakt niet uit dat hij poept maar ben je een x een dagje in het dieren park zit straks je jas onder  ;D en dan zie je die mensen kijken:o

dus als je kan merken dat hij moet is het alleen maar positief!

Cosch

• Gast
Re: Op commando poepen
« Reactie #5 Gepost op: januari 06, 2005, 08:40:47 am »
Ik heb het zelfde als Natas! Coco poept ook niet alleen in zijn kooi! Maar laat het zien wanneer hij moet! Dan gaat de kont naar beneden en staart omhoog en dan gaat tie heen en weer!  ;D

En dan weet ik dat tie moet!

Soms als hij mee naar boven is dan weet hij dat hij op de uitstekende rand van mijn bed moet ziiten om te poepen en daar ligt dan een krantje onder! Dus boven is hij wel zindelijk!
 ;D

Gr Corina

marry

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 23, 2005, 17:12:15 pm »
ik zit in de zorg kan voor up en co broekjes zorgen haha lol. gr marry

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #7 Gepost op: augustus 23, 2005, 20:58:54 pm »
 :)
Als Sjakko op zijn kooi zit en er liggen kranten aan weerszijden, heb ik wel eens het idee dat hij expres naar de zijkant loopt om op die kranten te poepen, maar het kan ook verbeelding zijn.. Ik zal hem eens gaan prijzen als hij op de kranten poept.. ;)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #8 Gepost op: augustus 24, 2005, 16:36:34 pm »
ik zit in de zorg kan voor up en co broekjes zorgen haha lol. gr marry

4 stuks, van het allerkleinste soort alsjeblieft  ;D