Ik heb alles geprobeerd om Coco aan de palmnoot te krijgen. In stukjes, in het fruit bakje of etensbakje, dwingen. Niets hielp. Hij wilde het echt niet. Dus ik meende echt dat hij ze niet lustte. Had al de helft weggegeven. Ik had het er zondagavond es met Ashvin over op de MSN en heb toch maar besloten om het nog es te proberen. Om Coco de palmnoten te laten eten. Desnoods even zonder eten zetten zodat hij van honger er wel aan begint. Want het is natuurlijk super gezond!
Maandagochtend kreeg ik in een keer het idee om de palmnoot op te hangen aan een touwtje, zodat het lijkt op een speeltje. Dat doe ik ook af en toe met wilgetakstokjes. En die stokjes worden helemaal gesloopt! Dus ik dacht misschien krijg ik hem er zo aan!
Maandagavond kwam ik thuis. En ja hoor, meneer heeft aan de palmnoot gegeten. Hoeveel hij binnen heeft gekregen weet ik niet, maar hij heeft er in ieder geval aangezeten! :thumbsup:
Hoezo manipuleren ze je, waar je bij staat? Ik voel me echt in de maling genomen. >

Maar uiteindelijk was ik toch slimmer! Hihi! En is het me gelukt!
Ik moet natuurlijk niet te vroeg juichen. Misschien moet ik nog creatiever worden maar het begin is er!
Bewijs:

Gr Corina