Auteur Topic: Palmnoten  (gelezen 23977 keer)

Wickingh

• Gast
Re: Palmnoten
« Reactie #60 Gepost op: augustus 31, 2005, 12:31:53 pm »
Hai Corina,

een duidelijk bewijs , dat je niet te snel moet opgeven  :thumbsup: ,

m  :thumbsup: g Frank

Cosch

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: augustus 31, 2005, 12:36:11 pm »
Dat je creatief moet zijn EN eigenwijzer dan je gaai, inderdaad!   ;D

Gr Corina

Wickingh

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: augustus 31, 2005, 12:38:04 pm »
Dat je creatief moet zijn EN eigenwijzer dan je gaai, inderdaad!   ;D

Gr Corina

Hai Corina,

dat citaat   :CENS komt me op de een of andere manier bekend voor,  ;) of beledig ik je nu  ??? ,

;) g Frank

Cosch

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: augustus 31, 2005, 12:39:09 pm »
Gejat van een wijs man!  :P  ;D

Gr Corina

Wickingh

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: augustus 31, 2005, 13:03:23 pm »
Gejat van een wijs man! :P ;D

Gr Corina

Hai Corina,

Gejat van een niet goed wijs man toch  ??? ,

??? g Frank

Cosch

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: augustus 31, 2005, 13:08:17 pm »
Nee das niet waar!  :-*

Gr Corina

ronaldenmiranda

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: augustus 31, 2005, 15:47:12 pm »
Ik heb ze besteld bij  http://www.vogeljungle.com/ een kilo 7,85.

Rika

daar halen wij persoonlijk bijna al onze papegaaien benodigdheden
zijn zeer vriendelijk en weten ontzettend veel over gaaien
wij hebben van eric(eigenaar) een paar palmnoten meegekregen om eens te proberen maar die van ons kijken er niet eens naar helaas
hier krijgen ze wel gedroogde insekten met honing enz (clausbraun) dit halen we daar ook o.a

groetjes miranda
« Laatst bewerkt op: augustus 31, 2005, 15:50:08 pm door ronaldenmiranda »

Wickingh

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: augustus 31, 2005, 15:54:32 pm »
Hai Miranda,

maar als je nu eens kijkt naar de oplossing van Cosch, het prikkelen van het natuurlijk speelgedrag ,is wel weer een bewijs dat zelfs een eigenwijze voge als Coco overgehaald kan worden om er toch aan te beginnen.
Het is juist het mooie van deze hobby je moet niet alleen je vogels prikkelen , maar de vogels dwingen jou ook om actief naar oplossingen te zoeken,  :)

:) g Frank

ronaldenmiranda

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: augustus 31, 2005, 16:28:15 pm »
Hai Miranda,

maar als je nu eens kijkt naar de oplossing van Cosch, het prikkelen van het natuurlijk speelgedrag ,is wel weer een bewijs dat zelfs een eigenwijze voge als Coco overgehaald kan worden om er toch aan te beginnen.
Het is juist het mooie van deze hobby je moet niet alleen je vogels prikkelen , maar de vogels dwingen jou ook om actief naar oplossingen te zoeken,  :)

m  :) g Frank

hahahahah die frank nou dan kan je onze grijzen nog niet ik heb in heel mijn leven nog nooit van die eigenwijze  :-X gezien
maar goed ik zal het wel een keer proberen dat kan nooit geen kwaad natuurlijk maar heb nu al weinig hoop
ik laat het wel weten of het gelukt is

groetjes miranda

Cheetah

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: september 01, 2005, 09:22:45 am »
Corina, ik ben trots op je!

Trots op jou doorzettingsvermogen  ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: september 01, 2005, 09:48:05 am »
Dank je!  ;)

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #71 Gepost op: september 09, 2005, 19:36:58 pm »
Vandaag palmnoten bemachtigd! In Gorcum zit een dierenwinkel waar ik al eerder over schreef. Ze hebben een jonge grijze die los op de kooi zit en nu ook een jonge ara van 7 weken die nog 3 x handvoeding krijgt. Verder twee jonge bonte boertjes die ook nog handvoeding krijgen. Ze verkopen Ecobird, Vogeljungle en leuke speeltjes (heb er weer een meegenomen uiteraard). Verder dus ook ingevroren palmnoten!  :thumbsup: Ik heb een kilo meegenomen en er meteen twee in warm water gelegd. Weer de truc toegepast bij Sjacco die altijd alles meteen weg wil smijten zonder proberen: de palmnoot die hij wil hebben om weg te gooien gewoon in mijn hand houden, zodat hij er toch in bijt en meteen proeft. Want hij bijt er heel hard in omdat hij "boos" is. Dan proeft ie het en na de derde keer laat ik de noot los en ja hoor: Hij had de smaak te pakken en heeft hem opgegeten!! Hoera!! :thumbsup:

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #72 Gepost op: september 09, 2005, 21:12:48 pm »
Hey Loes. Wat goed  :thumbsup:

Leuk he om zo je gaai toch te laten doen wat JIJ wilt.  ;D

Gorinchem is toch wel wat dichterbij voor de palmnoten dan Veldhoven is. Ik denk dat ik volgende week maar eens een kijkje ga nemen. Kan ik gelijk de Ecobird meenemen. Via Ecobird zelf heb ik het eerder al een keer besteld, maar toen is het nooit aangekomen.  :CENS

Ronald

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: september 09, 2005, 21:47:30 pm »
Hey Loes. Wat goed  :thumbsup:

Leuk he om zo je gaai toch te laten doen wat JIJ wilt.  ;D

Gorinchem is toch wel wat dichterbij voor de palmnoten dan Veldhoven is. Ik denk dat ik volgende week maar eens een kijkje ga nemen. Kan ik gelijk de Ecobird meenemen. Via Ecobird zelf heb ik het eerder al een keer besteld, maar toen is het nooit aangekomen.  :CENS

Ik bestel ook altijd online bij eco bird maar heb eigenlijk geen klagen! Tot nog toe altijd goed gegaan!  :thumbsup:

Ronald.

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #74 Gepost op: september 09, 2005, 21:56:37 pm »
Ik bestel ook altijd online bij eco bird maar heb eigenlijk geen klagen! Tot nog toe altijd goed gegaan!  :thumbsup:

Ronald.

Bij mij is het waarschijnlijk fout gegaan om 2 dingen. Ik woon in een nieuwbouwwijk wat nog niet echt op de kaart staat. Moeilijk vindbaar dus voor de onbekende. Plus dat ik ook nog eens overdag nooit thuis ben.

Ik vermoed dat daar ergens iets fout is gegaan. Ik moet dan ook zeggen dat ikzelf te laks ben geweest om er achteraan te gaan.