Auteur Topic: Wie geeft raad..........  (gelezen 2997 keer)

ER-Merinda

• Gast
Re: Wie geeft raad..........
« Reactie #30 Gepost op: december 11, 2005, 08:24:52 am »
Een kleine anekdote:

Onze eerste hond kwam uit het asiel. Heel leuk, lief en we hadden er een 100% gevoel bij. Enorm veel problemen mee gehad.
Onze tweede hond kwam van een huis-, tuin- en schuurfokker. We wilden een pup want daar kon nog niet veel fout mee zijn gegaan. Enorm veel problemen mee gehad.
Onze derde hond dan toch maar bij de beste fokker van Nederland gekocht. Ditmaal met het verstand gekocht en niet met het gevoel. Enorm veel plezier mee.

Moraal: Je kunt kneusjes blijven zoeken, maar als je er eentje wilt waar je 100% achtert kunt staan zou ik eerst bij een kweker zoeken en dan pas op marktplaats ofzo.

Cosch

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: december 11, 2005, 14:56:45 pm »
Ik weet hoe moeilijk die beslissingen zijn! Pfff.
Je hebt het goed gedaan, als je er zelf achter staat!  :thumsup:
En inderdaad je komt wel weer wat tegen! Hou ons op de hoogte hoor!  ;)

Gr Corina

dutchgerard

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: december 11, 2005, 18:17:27 pm »
Dat heb ik ook meegemaakt met een hond........... je koopt de ellende van een ander meestal.
Ben er met Gino weer voor gegaan, een papegaai van marktplaats, hebben we echt mazzel mee, zo een lief beest en gezond en vrolijk. (Jefta heeft er nog in 10 minuten voor gezorgd dat hij nu bij ons beiden op en af stapt en niet meer bijt!) Dat kan je dus ook treffen maar ik blijf het een risico vinden want een grijsje neem je toch voor altijd.