Auteur Topic: Kooi voor het raam!  (gelezen 4925 keer)

Africangrey

• Gast
Re: Kooi voor het raam!
« Reactie #30 Gepost op: augustus 23, 2006, 10:17:25 am »
Ik heb goed gestemd.

Hoewel ik wel twijfels heb, want er werd anders geadviseerd toen ik Jamie kocht.

Maar als ik zie dat hij enorm geniet op z,n klimboom bij het raam, zou ik niet weten waarom niet. ???

micheline

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: augustus 23, 2006, 12:22:05 pm »
Mijn coco zijn kooi staat aan het raam dat nooit zon vangt en op een 8ste verdieping. Hij heeft een enorm panorama (kms ver) en zit heel graag naar buiten te kijken. De meeuwen vliegen voorbij, hij ziet mensen op straat, bootjes varen enz... Hij zit 's morgens te wachten tot de gordijnen opengaan. Ik heb de indruk dat er altijd iets te zien is en dat het hem nooit verveelt. Op het dak voor het raam is ZIJN PLEKJE.

Cosch

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: augustus 23, 2006, 12:27:30 pm »
Ja dat idee had ik toen ook met Coco! Dat hij lekker naar buiten kon kijken, naar wat mn vader aan het doen was in de tuin enzo!
Als ik hem nu in de klimboom voor het raam zet, zit hij constant te kletsen en fluiten terwijl hij naar buiten zit te kijken!

Offline wesly

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • Super!
    • Onze gaaien!
« Reactie #33 Gepost op: augustus 23, 2006, 17:53:08 pm »
Ik denk dat het een hele dag voor het raam zitten een beetje te druk is voor je gaai.
Ook wij hebben de speelplaats voor het raam maar als ze het te druk vind kan ze lekker rustig op dr kooi gaan zitten

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #34 Gepost op: augustus 23, 2006, 23:05:55 pm »
in de caravan zit flipke smorgens een uurtje of 2 voor het raam te kijken,vind hij heel leuk en daar doet hij ook meestal zijn praatuurtje,en de mensen die passeren zien hem soms zitten en roepen dan "oh ne coco" :angry: denk ik steeds "tis een flipke"
maar hij houd ze wel int oog en zen kopje draaien om naderbij te kijken of hen te volgen het straatje uit