Auteur Topic: een overdenking ivm met opname in een dierenkliniek  (gelezen 7654 keer)

kokosnoot

• Gast
Re: een overdenking ivm met opname in een dierenkliniek
« Reactie #60 Gepost op: oktober 18, 2007, 21:50:16 pm »
Wat een ellende.....?Eindelijk weer eens schoon in huis.!  ;)
Ik hoop dat de ellende nu gauw eens over is en dat je morgen een goed gesprek hebt.

Succes
ze heeft inmiddels ook 3 van de 4 honden aan de dunne, dat noem ik ellende ja  ;)

ede

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: oktober 18, 2007, 22:33:57 pm »
JJeetje zeg!

Sterkte joh!

(ps. ik zie veel bekende speeltjes in het bad liggen. Coco en Kaya hebben een aantal dezelfde  :) )

melina

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: oktober 19, 2007, 17:56:25 pm »
nou, het geven van de medicijnen valt mee!! de gaaien en de cavias gaat beter als gedacht!!alleen 1 kat is het vechten :o maar in een handdoek gerold krijt zelfs die geen kans om te ontsnappen of te krabben!!
Verder ben ik met de laatste dingetjes bezig om te ontsmetten,wat een puinhoop!!en wat veel dan ineens!  enne Rob dat schone huis???? ik wou dat het waar was ;D

de sollicitatie ging goed, er komen nog 3 andere,waarvan ze 1 heel graag willen hebben!maar die moet ook huisvesting enzo krijgen want die komt van ver. Er zitten daar over de 180 uilen :o en verschillende  zeearenden en gieren,helemaal te gek!! verder zijn er slangen en degoes walibis ooievaars miniaapjes naaktemolratten en wel 1 ara :)en weet ik veel wat allemaal!! lijkt me dus onwijs gaaf!!
als het meezit ga ik volgende week een dag meelopen om een idee te krijgen.

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #63 Gepost op: oktober 19, 2007, 19:15:20 pm »
Ja, ze zeggen altijd dat een mens meer heeft dan ie denkt! Nou, in dit geval (en in de meeste gevallen) heeft de gaai meer dingen dan de mens denkt! :)
Als je hiervan enegie krijgt, mag je hier ook nog wel even langs komen hoor. ;)
Ik hoop dat het lukt met die baan! :thumsup:

melina

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: oktober 19, 2007, 21:18:37 pm »
energie?? wat is dat?? ik ben een beetje opgebrandt ;)hihi,nee ik kom dagenlijks handen tekort :o