Geplaatst: Do Okt 18, 2007 18:52 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben begonnen heb vandaag de pillen en druppels meegenomen bij de da weer 120euries
en heb gelijk alles hun pil/druppels gegeven(moet 3 dagen achter elkaar)! dat houdt in de gaaien(met dank aan Corina, die liet me zien,voelen hoe je een gaai in de houtgreep moest nemen),cavia's ,honden en katten. toen ben ik begonnen met alle speeltjes van de honden en gaaien in het bad(stond al klaar met ontsmettingsmiddel) daarna eerst de kooien van de gaaien,toen 2 van de 6 manden van de honden! ook de kleedjes van de honden gaan erin en morgen nieuwe dag, jeetje wat een zooi heb je eigenlijk!(ik heb ook manden in een hok buiten,voor als het mooi weer is en ik moet weg) wat erg is is dat je steeds meer tegenkomt
morgen ochtend tussen 10 en 11 eerst een sollicitatiegesprek dierenverzorgster bij WONDERWERELD dus aub even duimen
Daarna ga ik verder met de mega schoonmaak hier vast een impressie
gedeelte van het speelgoed!en mijn voeten
hulp vanuit een onverwachte hoek
hele blote kooien

ook heb ik een gesprekje gehad met de da daar,het is niet waarschijnlijk dat Frommel,de pup die 7 sept. hier is gekomen,de giardia meegenomen heeft, anders waren mijn andere honden allang ziek!! nu heb ik namenlijk sinds vrijdag jl. de 1e hond aan de dunne!! en inmiddels al 3 van de 4

ook moet ik de kids in de gaten houden(groter besmettings gevaar als grote mensen

)