--------------------------------------------------------------------------------
dat was ik ,met mijn edel Dago! ik dacht dat hij een hersenschudding had,maar na een week leek het niet beter te gaan! hij at steeds minder,zat wel onder een warmte lamp en in het donker! affin,naar een vogelarts!! Dago is ruim 10 dagen opgenomen geweest,in de 1e instantie had hij een bacteriele infectie(van de keuken of zo) maar na 2 dagen kreeg ik een mail dat hij samen met een grijze op een speelboom was gezet dus ik heb gelijk gezegd dat ik dat niet wilde!!
Wel is het zo dat daar in de wachtkamer verschillende standaarts staan waar je je vogel op kunt zetten! en ook in de kamer van de arts zelf!Daarbij komt nog dat de arts de vogel na bekeken te hebben gelijk op die standaart zet!! ???Ik heb gevraagd of ze na elk bezoek ontsmet werden maar ,ze wisten wel wat ze deden!!! Affin, na een kleine week had mijn vogel dus een cryptococcen besmetting!! is dit gebeurd VOOR of NA de opname??Dago is nu thuis,het gaat goed! hij is sinds zijn thuiskomst (nu bijna 2 weken) van de 345 graam naar de 388 gram gegaan!!
IK WIL GRAAG IEDEREEN WAARSCHUWEN!! ZET JE VOGEL NIET OP EEN LEUK SPEELPLAATSJE BIJ EEN DA!!EN OOK BINNEN IN DE SPREEKKAMER,NIET OP EEN STANDAART LATEN ZETTEN!!! je weet nooit