Auteur Topic: Hoe kunnen we dit het beste doen,  (gelezen 5355 keer)

derona

• Gast
Re: Hoe kunnen we dit het beste doen,
« Reactie #30 Gepost op: december 23, 2007, 20:47:45 pm »
even om terug te komen op het onderwerp van het topic.

het is niet erg slim om het touw weg te halen.
nu hebben jullie het alsnog bevestigd. hiermee maak je je gaai onzeker.

het klinkt heel stom (en zo wijk ik dan weer even van het onderwerp af), maar moet jouw man niet eerst wat meer leren over de opvoeding van gaaien.
nu is het nog geen groot probleem, maar nog even en dan gaat hij puberen en grote kans dat jullie dan problemen gaan krijgen.
sorry, dit komt ms ietwat bot over, maar voorkomen is makkelijker en beter dan genezen.

ooj je komt me niet bot over,maar roelof mijn man is wel de enige hier,die alles met hem kan doen,en ook echt doorzet

Hennie

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: december 23, 2007, 22:53:29 pm »
Rocky heeft vandaag ook een nieuw speeltje gekregen en toen ik de foto's liet zien, vroeg iemand meteen of hij er niet bang voor was.
Rocky vind nieuwe dingen in zijn kooi of aan zijn standaard altijd meteen leuk en interessant.Ik roep hem er altijd bij zodra ik wat nieuws heb en zeg heel enthousiast, "Rocky kijk eens wat leuk",  en nieuwsgierig komt hij dan meteen aangeklautert.
Als ik dan wat met mijn vingers met het nieuwtje speel komt hij direkt meespelen en onderzoeken.Dat heeft hij als kuiken meteen al gedaan, heel positief gereageerd op nieuw speelgoed. Eigenlijk net of hij er heel blij mee is net als een kind. Ik vind dat altijd heel apart van hem omdat ik veel verhalen hoor van gaaien die er eerst een poos aan moeten wennen.
Hier wat foto's van Rocky die meteen zijn nieuwe klimtouw inspecteerd.

Dorian

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: december 24, 2007, 08:45:25 am »
ooj je komt me niet bot over,maar roelof mijn man is wel de enige hier,die alles met hem kan doen,en ook echt doorzet

Bijna alles doorzet, het touw heeft hij weggehaald  :)
Overigens wil het ook niet zeggen omdat hij er nu alles mee kan, het niet later problemen worden.
Ook gaaien kunnen degene die het liefste voor ze (lees: bij wie ze meer mogen, degen die het minst consequent is) verkiezen boven de anderen. Dat soort dingen.
Wij hebben een grijze van 11 opgevangen, ook een probleemgaai geworden en wat bepaalde dingen altijd geweest.
Gewoonweg doordat de man wel alles met Mick kon, maar eigenlijk niet heel consequent was. Zij kon toen hij eenmaal begon te puberen niks meer met hem.
Laat staan in de periodes dat hij broeds was. Dat viel hij haar echt aan, omdat hij de man als zijn partner zag.