Auteur Topic: pellets ?  (gelezen 2125 keer)

fkbmac

• Gast
Re: pellets ?
« Reactie #15 Gepost op: september 15, 2006, 13:25:26 pm »
vergeet niet dat het ook belangrijk is naast de pellets toch nog regelmatig zaadvoer te geven.
Dit om de spiermaag te stimuleren, anders wordt deze lui en daar kunnen op den duur problemen van komen.

Cosch

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: september 15, 2006, 13:33:24 pm »
Dat schijnt een fabeltje te zijn. Want de harde korrels van een pellet schijnen ook ook de spiermaag te stimuleren!  ???

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #17 Gepost op: september 15, 2006, 13:44:38 pm »
Ik zoek ook pellets voor mijn colli maar kan alleen nutribird vinden. Ik heb hier nog niet veel goeds over gelezen dus ik twijfel een beetje. Zijn er misschien ook Belgen die me kunnen vertellen waar je bv. Ecobird kan vinden? Welke winkelketens?

Je bedoelt je agaatje?
Mijn agaatjes krijgen ook pellets, zowel de Ecobird als de Nutribird (en dan om de dag een beetje zaadjes) en daar doen ze het goed op.
Ik heb geen negatieF verhaal over Nutribird, maar ik gebruik wel de G14, niet de parkietenpellets (ik wist nl een hele tijd niet dat die bestond, heeft onze dierenwinkel nl niet)

je kan mijn ecobird overnemen,deze is vers van 12 augustus,flip wil ze toch niet
en nutribird is niet slecht ,deze worden hier goed gegeten

Vivke, een agaatje heeft andere Ecobird nodig dan jou grijsje, nl de small. ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #18 Gepost op: september 18, 2006, 23:46:53 pm »
Vivke, een agaatje heeft andere Ecobird nodig dan jou grijsje, nl de small. ;)

jama dat zijn maar kleine pelletskes zenne,die kan een aga ook kapot bijten,misschien is de samenstelling niet goed voor ze,maar qua grootte kan het wel hoor