weer papegaaien het land ingesmokkeld maar waren erop tijd bij ze gaan na 2 weken terug met een chipje onderhuids de vrijje natuur in als we dan bij dennis of een andere broodhandelaar vinden kunnen we ze nu wel aanpakken want de vogels zijn geregistreerd het is een begin dit geld ook voor de flaminggo,s die we in panty,s aantroffen gaan ook terug naar het land waar ze vandaan komen met chip en kijk eens op de dierenbescherming side daar staat best wel op dat we ook invallen doen in winkels dennis die is heel moeilijk maar ik raad iedereen aan als je iemand weet die een gaai wil .raad dan ingod,s naam DENNIS EN DE RENTENAAR EN RYO AF ga met die mensen mee naar partikulieren hobbykwekers toe ook staan er best goede gaaien op marktplaats maar die moeten weer even op hun plaats gezet worden wie de baas is ik hoop dat dit een beetje troost geef het is niet veel maar alle beetjes helpen,ER WORDEN NOG INTERNET SPEURDERS GEZOCHT HET BETAALD NIETS MAAR ALLE GEGEVENS DIE WE DAN BINNEN KRIJGEN DAAR KUNNEN WE WAT MEE HET GAAT OM MARKTPLAATS DE VOGEL SIDE ALS JE IETS VREEMDS ZIET KWA ADVERTENTIE KAN JE DIT MELDEN AAN MIJ roodrunner i mail fozzybear3@msn.com met gtoeten jeanette