Auteur Topic: partnergedrag??  (gelezen 2788 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: partnergedrag??
« Reactie #15 Gepost op: juli 19, 2005, 15:31:02 pm »
Inderdaad, ben ik helemaal met je eens... Wat is dat een mooi filmpje zeg? En zo mooi groot!! Prachtig!  :thumbsup:

marry

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: augustus 22, 2005, 11:56:49 am »
ik hoor inderdaad van die verhalen dat ze naar iemand toe trekken en je als partner kunnen zien. maar kan je een grijsje ook sociaal maken naar iedereen toe? en trekken mannentjes naar de vrouwen en de vrouwtjes naar de mannen? ik ben namelijk meer thuis dan mijn man dus zal ik me meer met het grijsje bezig gaan houden. wat is dan verstandig een vrouwtje nemen of een mannetje? gr marry 

Tommy

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 22, 2005, 14:07:02 pm »
Een grijsje kan heel sociaal zijn hoor Marry...gewoon met veel mensen in aanraking laten komen ;)
Dat mannen naar vrouwen trekken en andersom is trouwens onzin :D

Het is vooral afhankelijk van de manier van omgang hoe ze op wie reageren ;)
Z kunnen wel een voorkeur ontwikkelen, maar dat hoeft niet overdreven te zijn.

En wat betreft t partner gedrag merk ik echt dat minder aanraken en meer afleiden en leuke dingen doen het beste werkt :)

marry

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: augustus 22, 2005, 23:36:44 pm »
oke bedankt voor het advies. ik ga 4 sept voor een grijze roodstaart kijken ze zijn nu 12 weken oud ik kan bijna niet wachten om mijn gaaitje te zien pfffff. en ik lees me onderhand suf aan informatie er komt best wel veel bij kijken als ik het zo allemaal lees. roep ik hier van he he mijn kids worden wat groter wordt alles wat makkelijker(nou ja makkelijker ze zitten nu in de pubertijd die meiden lijken wel kemphanen tegen elkaar) gaan we een gaaitje opvoeden. lijkt wel of ik weer opnieuw begin haha lol. gr marry

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #19 Gepost op: augustus 23, 2005, 08:31:41 am »
Goed dat je zoveel leest hoor! Dan w

marry

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: augustus 23, 2005, 09:50:49 am »
ja mijn man roept al een paar jaar ik wil nog wel een kleintje erbij een (een 4de kind) nou bij deze haha lol. gr mar

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #21 Gepost op: augustus 23, 2005, 10:29:58 am »
Ja! Leuk!  :)