Auteur Topic: Eivoer  (gelezen 2689 keer)

lin-da

• Gast
Re: Eivoer
« Reactie #15 Gepost op: mei 04, 2005, 10:20:26 am »
Frank, je schrijft hierboven dat pellets alleen de basis is en niet het complete menu.
Ik voer Harrisons en als ik vogelartsen mag geloven is de pellet wel degelijk compleet voer en hoef je eigenlijk niets bij te voeren.

Overigens doe ik dit niet hoor ;) , ze krijgen hier ook groente en fruit ed.

Gr linda

Cosch

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 04, 2005, 10:24:31 am »
Ik denk dat in de pellets wel het voornaamste zit maar ik zou ook wel wat afwisseling willen in mijn eten.  ;D
Dus groente, fruit en af en toe wat zaadjes kan de vogel alleen maar ten goede komen! Denk ik!

Gr Corina

ƒ®@N$j€

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: mei 04, 2005, 12:28:44 pm »
Frank, je schrijft hierboven dat pellets alleen de basis is en niet het complete menu.
Ik voer Harrisons en als ik vogelartsen mag geloven is de pellet wel degelijk compleet voer en hoef je eigenlijk niets bij te voeren.

Gr linda

Maar vogelartsen maken ook reclame hoor voor Harrisons. Dus prik er maar doorheen. Gewoon veel groente, fruit, eivoer, etc. geven. Is echt het beste. En qua vitaminen gaat er echt niks boven groente en fruit! (Dat geld ook voor ons!)

shiggy

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 04, 2005, 12:37:03 pm »
ik ben pas begonnen met eivoer te geven ,en tot nu toe zijn het er drie die het niet eten ,sjako ,katoe en bonte boerka,volgens mij lusten ze het niet,maar al de anderen zijn er gek erop
groetjes shiggy
ps:wat zijn pellets ?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #19 Gepost op: mei 04, 2005, 13:00:15 pm »

Gr linda

Ik denk dat Linda wel gelijk heeft als je Harrisons geeft en ik wil die discussie eigenlijk in een ander topic voeren.. Zal even nieuw topic aanmaken. ;)

We gaan daarover dus hier verder.
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2005, 13:02:00 pm door Loes »