Auteur Topic: Ontlasting van onze edelpop.  (gelezen 2988 keer)

senna

• Gast
Re: Ontlasting van onze edelpop.
« Reactie #15 Gepost op: mei 04, 2005, 20:28:17 pm »
Dat heb ik ook al een paar keer gezegd, eric..............

Ik vind het vreemd en het baart me zorgen. Maar ik ben helaas geen arts en kan hem verder niet helpen als "huismiddeltjes" niet helpen.

Ik voed mijn baby's ook op met Nutribird. Ze doen het hier heel erg goed op en maakt samen met de trosgierst dat ze al heel snel zelf beginnen te eten. Dus eerst via de mix en later in droge vorm. Heeeel soms kan een vogel van Nutribird dunne ontlasting krijgen. De pap en de fruit maken het al dunner dan bij anderen en misschien dat zij één van de uitzonderingen is die het hebben van Nutribird. Wat je kan doen is ipv de B14 de P15 geven maar in droge vorm en niet meer door de pap. De pap en het eivoer (al dan niet met gepelde trosgierst) kan je dan geven en het even aan kijken.

Het kan zijn als ze van de pap af is dat het probleem voorbij is, maar het hoeft niet............het kan vele oorzaken hebben. Het enige is dat je dingen kan uitproberen en kijken of het werkt voor haar. Maar je moet hier ook weer heel voorzichtig mee zijn. verandering van voedsel kan ook weer diaree opwekken. Het afbouwen van de nutribird b14 kan op zich geen kwaad. Ze krijgt ook nog andere pellets.

gr corina

Wickingh

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 04, 2005, 23:48:03 pm »
Hai,

Wat me opvalt is dat steeds weer de naam nutribird voorbij komt als er iets mis is met ontlasting van onze papegaaien.
Probeer eens een ander merk, ik heb al langer een wantrouwen ten opzichte van Nutribird,

mvg Frank

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #17 Gepost op: mei 05, 2005, 09:00:22 am »
Me too... ;)

senna

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 05, 2005, 09:45:00 am »
Heb ik gereageerd heb ik het weer niet verzonden,  >:D